ایده‌ های خلاقانه‌ ای برای آینده داریم

0
162
پاشنه سیس
پاشنه سیس

مدیرعامل پاشنه سیس عنوان کرد: ایده‌های خلاقانه‌ای برای آینده داریم

مجموعه پاشنه سیس تولیدکننده انواع پاشنه کفش زنانه و بچگانه، لژ، زیره، قالب ماهیچه و کفی است.
رومیک قازاریانس مدیرعامل پاشنه سیس در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: کار را از ۲۰ سالگی آغاز کردم و حدود ۲۸ است که در این حوزه فعال هستم.
شغل پدری‌ام نیز همین حرفه بوده است و پدرم نیز حدود ۵۶ سال است که در این کار مشغول به فعالیت است. سال ۱۳۹۶ از پدر جدا شدم. به این کار علاقمند هستم و زمانی که از پدر جدا شدم، از صفر تا صد این کار را به تنهایی آغاز کردم. عشق به کار دارم و به نوعی این کار را هنر می‌دانم.
قازاریانس در ادامه خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۷۵ که شروع به کار کردم کارخانه به ‌صورت سنتی اداره می‌شد. آن زمان متوجه شدم که در ارائه مدل‌ها و سیستم‌ها باید تحولی ایجاد کرد، بنابراین روی مدل‌ها کار کردیم تا بتوانیم مدل‌ها را راحت‌تر به مشتری ارائه دهیم؛ از این‌رو روی سیستم نمایشگاهی کار کردیم و جزوه اولین‌ها در نمایشگاه و غرفه‌سازی بودیم. هم‌اکنون نیز در تمام نمایشگاه‌ها چه بابت بازدید و چه بابت غرفه گرفتن حضور داریم.
حضور در نمایشگاه‌ها برای دیدن آخرین دستاوردها و نوآوری‌هاست تا بتوانیم از این آخرین نوآوری‌ها بهره گرفته و آن را در کشور اجرایی کنیم. چه بسا در نمایشگاه ایتالیا که حضور پیدا می‌کنیم، به نوعی مهد فناوری کفش دنیاست. وی همچنین یادآور شد: امسال سه نوبت (سه ماه یکبار) در مشهد نمایشگاه اختصاصی برپا کردیم و یک نمایشگاه هم در تهران برگزار شد. پاشنه‌های جدیدی که برای شب عید برنامه‌ریزی شده بود را به مشتریان معرفی کردیم. برخی لژهای جدید و کفی‌های حاضری را در این نمایشگاه ارائه دادیم. کفی‌های بسیار خوبی که در ایران جا افتاده و از نظر بهداشتی و فنی استاندارد است. از بهترین مواد بازار و با استفاد از فناوری روز کفی‌ها را تولید می‌کنیم.
مدیرعامل پاشنه سیس در پایان عنوان کرد: با انرژی کار می‌کنیم و برای آینده برنامه‌های بسیاری داریم. منتظر نوآوری‌های ما در آینده باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید