باهم دکوراسیون اداری شرکت کفش Clarks تماشا کنیم

0
165
طراحی داخلی شرکت کفش

شرکت های تولید چرم و کفش دارای فضای اداری مجزا هستند، در اینجا طراحی و دکوراسیون اداری برند کلارک را معرفی کرده ایم تا بتوانید ایده برای فضای اداری خود داشته باشید

شرکت معماری مستقر در پاریس ARRO یک انبار تاریخی متعلق به قرن نوزدهم میلادی را برای طراحی داخلی اداری یک برند کفش انگلیسی به نام Clarks بازسازی کرد. در فرآیند طراحی داخلی دفتر کار، احجامی با فرم کارخانه به فضا افزوده شد که اتاق‌های کنفرانس را در خود جای داده‌اند.

طراحی داخلی اداری استودیو جدید برای طراحانی ایجاد شد که در خط اصلی شرکت Clarks در حال کار هستند. این دفتر کار در داخل کارخانه‌ای قرار گرفته است که بخشی از سایت صنعتی کارخانهٔ Clarks در سامرست انگلیس بود و در سال ۱۸۲۵ میلادی ساخته شده بود. این چیزی بود که تیم طراحی مایل بودند در طراحی دکوراسیون داخلی اداری لحاظ کنند. شرکت معماری گفت: «کارخانهٔ مدرن در داخل دفتر، تفسیر مجدد ما از ویژگی‌های برجستهٔ ساختمان تاریخی C&J Clarks در اطراف است. شامل سقف‌های مثلثی کارخانهٔ کفش قدیمی و شکل دودکش آجری مرکزی. این حجم در طراحی داخلی اداری ، دفتر کار مدیر، یک انبار و اتاق کنفرانس بزرگی را در خود جای داده است.

در حالی که طراحی داخلی اداری دفتر مدیر به صورت بسته و با دیوارهای سفید انجام شده است، طراحی داخلی اتاق کنفرانس و اتاق‌های انبار هر دو به صورت نمایان اجرا شده و دارای پانل‌های شفاف و درهای شیشه‌ای کشویی هستند. دیگر نمونه‌های طراحی داخلی فضای اداری با اتاق‌های کنفرانس دارای احجام شفاف شامل یک دفتر مرکزی برای تولیدی لباس در استونی و ایجاد یک فضای کاری اشتراکی در داخل کارخانهٔ ماشین‌سازی می‌شود.

در مرکز فضا، شرکت معماری یک میز چوبی به طول ۸ متر قرار داده است که در اطراف ستون‌های آهنی موجود ساخته شده است. پارتیشن اداری چوب‌پنبه‌ای از تیرهای سقف آویزان شده و قابل کشیدن و چرخش است. این امر باعث می‌شود کارمندان بتوانند فضای کار را مطابق با نیازشان تغییر دهند.

دکوراسیون داخلی اداری شرکت کفش و چرم

شرکت معماری گفت: «ایدهٔ اصلی برای طراحی داخلی اداری تشویق افراد به خلاقیت و بهینه‌سازی مبادلات بین طراحان، توسعه‌دهندگان و مدیران محصولات، ضمن پرداختن به چالش‌ها و احترام به روند کار طراحی کفش است.»

سیستم‌های انبارداری یکپارچه در طراحی دکوراسیون داخلی اداری شامل فضای زیر صندلی‌ها و دیواری دارای قفسه‌های مشبک است که از صفحات چوب درخت کاج ساخته شده است. یک دیوار به عنوان «دیوار کفش» برای نمایش طراحی‌ها مورد استفاده قرار گرفته و دارای دستگیره‌هایی است که باز شده و دیوار را به یک کمد تبدیل می‌کنند.

یک لوستر پوشیده از تکه‌ پارچه‌های چرمی بر فراز سالن استراحت و آشپزخانه و روبروی کمدهای ذخیرهٔ چرم و پارچه از سقف آویخته شده است. شرکت Clarks در سال ۱۸۲۵ توسط برادران Cyrus و James در سامرست انگلستان افتتاح شد و چند محصول آن دارای فروش بسیار بالایی بوده و دارای شهرت جهانی هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید