ایجاد یک شغل، کاهش یک بزه

0
362
درود بر اصناف

سلام بر عزیزانی که ما را دنبال می‌کنند.
در حالی وارد اولین ماه از نیمه دوم سال 1401 شده‌ایم که بسیاری از فرصت‌ها را سوزانده‌ایم و از دست داده‌ایم. زمانی که رئیس اتحادیه کفش همدان، رئیس اتاق اصناف همدان هم شد، آن چنان پایکوبی کردیم که گویا دنیا را به ما داده‌اند چرا که برای رسیدن به صادرات 800 میلیونی کفش، کیف و محصولات چرمی نیاز داریم تا فعالیت‌های گسترده‌ای در نظام صنفی و دولتی داشته باشیم.
اما در انتخابات جدید، حضور صنف خود در اتاق اصناف تهران و بعد از آن اتاق ایران را از دست دادیم و روسای اتحادیه‌های ما به دلایل مختلف از قبیل مشغله‌های کاری در اتحادیه‌ها یا بیماری یا عدم حضور در دوره‌های بعدی در انتخابات اتاق تهران شرکت نکردند. در شهر‌ها و استان‌های دیگر هم به غیر از یکی دو مورد اوضاع به همین منوال پیش رفت و ما این دوره هم نتوانستیم در اتاق ایران از اتحادیه‌های چرم و کفش کسی را کاندید داشته باشیم.
از آنجایی که عادت کرده‌ایم همیشه انگشت اشاره را به سوی خودمان بگیریم، ما نیز به عنوان یک نهاد فرهنگی در صنف و صنعتمان کم کاری کردیم و جایگاه روسای اتحادیه‌هایمان را نشان نداده‌ایم و نتوانسته‌ایم آن اعتماد به نفس را به دوستان اتحادیه‌ای خودمان بدهیم و بگوییم که شما صاحب صنعتی هستید که قلب دوم همه ما انسان‌ها در آن است و من به نوبه خود در این 25 سال نتوانسته‌ام این موضوع را جا بیندازم و به این دلیل از خودم بسیار دلخور هستم.
از اهالی صنف و صنعت هم عذرخواهی می‌کنم و این قول را به خودم و صنایع چرم، کفش، کیف و محصولات چرمی می‌دهم که در دوره بعد تعداد بیشتری از کرسی‌های اتاق‌های اصناف‌ کشور و تهران در اختیار اتحادیه‌های صنعت ما باشد.
به امید آن روز که قطعا با تلاش‌های مضاعف من و شما دوستان به این مهم دست خواهیم یافت و راه برای صادرات 800 میلیونی و اشتغال بسیاری از نیروهای ماهر و نیمه ماهر کشور در صنعت خودمان هموار خواهد شد چرا که اگر حتی یک اشتغال به وجود آوریم یک ضبط ماشین کمتر دزدیده خواهد شد.


به امید دستیابی سریع به این مهم
افشين شادی مهر

مدیرمسئول

ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید