گاردا و اکسپوریواشو نمایشگاه‌ های بین‌ المللی پیشرو

0
406
گاردا و اکسپوریواشو نمایشگاه‌ های بین‌ المللی پیشرو

دوره‌های بعدی Expo Riva Schuh & Gardabags از 14 تا 17 ژانویه 2023 و از 17 تا 20 ژوئن 2023 برگزار خواهد شد. با توجه به نتایج آخرین نمایشگاه و شور و اشتیاق بازدیدکنندگان، این دو نمایشگاه‌ها فرصت‌های عالی برای گرد هم‌ آمدن صنعت می‌باشند و برندها در حال برنامه‌ریزی برای حضور در هر دو رویداد در آینده هستند.
اقدامات ورودی جدید برای تقویت مشارکت بین المللی در این رویداد با واکنش بسیار مثبتی روبرو شده است. قراردادهایی با غرفه‌داران و خریداران از آسیای جنوب شرقی، هند، سنگاپور، اندونزی و مالزی قبلاً منعقد شده است .به همین ترتیب، هیات‌هایی از ایالات متحده، کانادا و آمریکای لاتین تأیید کرده‌اند که در نمایشگاه شرکت خواهند کرد، در حالی که در اروپا، تمرکز بر کشورهای اسکاندیناوی و بریتانیا خواهد بود، که میزبان بازگشت نمایشگاه “Expo Riva Schuh در سراسر جهان” خواهد بود.
ابتکارات نوآورانه و موفق نیز ادامه خواهد یافت، از جمله خدمات ترکیبی، که به شرکت‌های متعددی از چین و سایر کشورهایی که سفر از آنجا هنوز محدود است، این امکان را می‌دهد تا نقشی ایفا کنند.

نوآوری در خرده فروشی
پروژه‌ای پیشگام که به نوآوری در توزیع اختصاص یافته است و دید بین‌المللی استارت آپ‌های نوظهور را افزایش داده است. تمرکز بر پایداری به‌ویژه در مسائل ردیابی کلیدی برای یافتن ارتقا و افزایش ارزش شرکت‌هایی است که سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که کسب‌وکارشان سازگارتر با محیط‌زیست و مردم است.
نمایشگاه اکسپو ریوا شو مانند هر رویداد معتبری از عناصر ارزشمندی تشکیل شده است . زمان‌بندی مناسب نمایشگاه پایه‌های محکمی را فراهم می‌کند، و با تنوع غرفه‌داران و خریداران بین‌المللی که نمایندگی‌های توزیع‌کنندگان پیشرو از سراسر جهان، از چین تا آمریکای جنوبی را نمایندگی می‌کنند، تکمیل می‌شود.
نمایشگاه در حال تدارک رویدادی کاملاً مناسب برای بخش کفش و کالاهای چرمی است. زمان بندی نمایشگاه همیشه برای تجارت در صنعت عالی بوده است. عالی برای کسانی که می‌خواهند پیشنهادات خود را دوباره پر کنند و حتی بهتر است برای کسانی که می‌خواهند احساسی نسبت به مجموعه‌های جدید پیدا کنند و برای فصل آینده سفارش دهند. نمایشگاه اکسپو ریوا شو نه تنها از نظر زمان‌بندی، بلکه از نظر تنوع پیشنهادات، رویداد پیشرو در این بخش محسوب می‌شود. اشتیاق شرکت‌ها برای بازگشت به نمایشگاه نیز فوق العاده بوده است و به وضوح در فروش فضای نمایشگاهی منعکس شده است. فروش غرفه‌ها در حال حاضر از انتظارات فراتر رفته است، و ذینفعان بیشتری مایل به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نمایشگاه سالانه هستند و از حضور آنها در هر دو نسخه زمستانی و تابستانی اطمینان حاصل می‌کنند.

بین المللی شدن
یکی از ویژگی‌های مهم نمایشگاه تجاری ریوا دل گاردا این بوده است که میزبان تولیدکنندگان و برندهای کفش و کیف از سراسر جهان است. این ویژگی بسیار مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد، زیرا همیشه پیشنهادات متنوع، انتخاب گسترده‌ای از نظر کیفیت و محدوده قیمت، شرکای قابل اعتماد و مارک‌های توجه به مسائل پایداری پیدا کرده‌اند.
بنابراین برگزارکنندگان نمایشگاه همچنان به شدت بر بازارهای خارجی متمرکز هستند و هدفشان تقویت بیشتر حضور برندها، پیمانکاران و خریداران از چهار گوشه جهان است.
مدیر نمایشگاه می‌گوید: “ما آماده سازی‌ها را برای سال 2023 آغاز کرده‌ایم. ما در تلاش هستیم تا پیشنهاد نمایشگاه را با آوردن کشورهای دیگر گسترش دهیم، همچنین به لطف شبکه بین‌المللی شرکای کار در بازارهایی که استراتژیک برای ما تمرکز ما بر برندهای ارزشمند و تولیدکنندگان برچسب خصوصی قابل اعتماد است.
در عین حال، با پشتیبانی شبکه شرکای خود در سراسر جهان، فعالیت‌های ورودی جدیدی را با هدف خریداران انجام داده‌ایم و از اپراتورهای غیر اروپایی منتخب از جنوب شرق آسیا و همچنین برای اولین بار از خرده فروشانی از هند، سنگاپور و اندونزی گروه بزرگی دعوت خواهیم کرد.
این نمایشگاه همچنین با دعوت از هیات‌های خرید از کانادا و ایالات متحده با همکاری انجمن خرده‌فروشان مستقل آمریکا، توزیع‌کنندگان آمریکای شمالی را با خود همراه خواهد کرد.
البته این نمایشگاه همچنین توجه زیادی به قاره اروپا به خصوص منطقه آلمان (DACH)، فرانسه، اسپانیا، پرتغال و به ویژه کشورهای اسکاندیناوی خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید