اراده و پشتکار، رمز موفقیت در صنعت

0
88
سهند چرم
سهند چرم

اراده و پشتکار، رمز موفقیت در صنعت

رضا سیدی فعال و تولیدکننده کفش صاحب برند سهند چرم، ۴۰ سال سن دارد و ۲۶ سال در حوزه‌ کفش فعالیت کرده است.
رضا سیدی در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: هم‌اکنون کفش زنانه چرمی تولید می‌کنم. در عین حال بنکداری نیز دارم و کارگاه‌های دیگری هم با برند خودمان داریم.
از سوی دیگر یک کارخانه چرم‌سازی نیز داریم و تولیدات سنهد چرم را با چرم‌های تولید شده در کارخانه خودمان تولید می‌کنیم. ما برای تولید کفش قالب‌های مختلفی داریم و با زیره‌سازان خوب در ایران همکاری می‌کنیم. کارخانه تولید کفش ما در جاده میاندواب است و در این کارخانه 16 کارگر داریم.
سیدی در ادامه عنوان کرد: من با کارگری وارد تهران شدم و زمانی که وارد صنف کفش شدم، حدود ۴ تا ۵ سال با چرخ دستی کار می‌کردم. همکاران قدیمی مرا می‌شناسند. آن زمان زور من به چرخ نمی‌رسید. در خانواده ما هیچکس در کار کفش نبود و خودم به تنهایی در این صنف بودم. البته چه زمانی که با چرخ کار می‌کردم و چه زمانی که وارد بنکداری شدم، با آدم‌های خوبی آشنا شدم و این موضوع برای من نعمت بود.
پس از مدتی کار با چرخ، نزد آقای نوروزی رفتم و تقاضا کردم که پیش ایشان کار کنم. بعد از آن تحصیل خود را ادامه دادم، لیسانس حسابداری و فوق لیسانس مدیریت صنعتی گرفتم.
بعد از ۱۳ سال کار، تولیدی خودم را تاسیس کردم شریک من نیز کار با چرخ را شروع کرد و شاگرد حاج احمد بود.
هم‌اکنون کارخانه مال خودمان است. در سال 1394 ورشکست شدیم اما پای کار ایستادیم و هم اکنون کار را با تلاش و پشتکار بیشتر ادامه می‌دهیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید