اخبار صنعت چرم و کفش در نمایشگاه قاضی آنتپ

0
60
نمایشگاه قاضی آنتپ
نمایشگاه قاضی آنتپ

اخبار صنعت چرم و کفش در نمایشگاه قاضی آنتپ

استان قاضی آنتپ در منطقه جنوب شرقی ترکیه قرار دارد و مرکز این استان شهر قاضی آنتپ است که به دلیل معماری دوران عثمانی، غذاهای لذیذ و اقتصاد سریع در حال رشد شهرت دارد.
این شهر در ۱۸۵ کیلومتری شهر آدانا قرار دارد و سومین شهر صنعتی کشور ترکیه به شمار می آید. مساحت این شهر در حدود ۷ هزار کیلومتر مربع می باشد. شهر قاضی آنتپ در حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد. شهر قاضی آنتپ را می توان یکی از قطب های مهم اقتصادی کشور ترکیه دانست.
در سال‌های اخیر، قاضی آنتپ به عنوان یکی از سریع‌ترین شهرهای ترکیه در حال رشد ظاهر شده است و سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های داخلی و بین‌المللی را جذب کرده است. این شهر دارای بخش صنعتی پر رونقی است که مشاغلی در زمینه‌هایی مانند نساجی، فرآوری مواد غذایی و تولید ماشین‌آلات فعالیت می‌کنند. این امر منجر به ایجاد شغل و رشد اقتصادی قابل توجهی شده است و قاضی آنتپ را به مکانی جذاب برای مشاغل و کارآفرینان تبدیل کرده است.
نمایشگاه کفش قاضی آنتپ نیز هر سال در این شهر برگزار می‌شود و مورد استقبال تولیدکنندگان صندل و دمپایی و همچنین تجار از سراسر جهان قرار می‌گیرد.
مجله اخبار صنعت چرم و کفش برای اولین بار در این دوره از نمایشگاه قاضی آنتپ حضور داشت. شرکت رسام پلیمر نامی و یک شرکت تولیدکننده کفش نیز از ایران در این نمایشگاه غرفه‌دار بودند.
نمایشگاه در دو سالن که شامل کفش، صندل، لوازم کفش و مواد شیمیایی بودند برگزار شد و بنا به گفته حاضران این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره پیشین آن ضعیف‌تر برگزار شد. بازدیدکنندگان بسیاری از ایران در نمایشگاه قاضی آنتپ حضور داشتند.
برای سفر به شهر قاضی آنتپ، از شهر استانبول یا آنکارا پرواز مستقیم به این شهر وجود دارد همچنین به صورت زمینی نیز می‌توان به قاضی آنتپ سفر کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید