۸۵ درصد کفش‌ های تولیدی استان همدان صادر می شود

0
1028

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان گفت: ۸۵ درصد از کفش هایی که در استان تولید می شود به کل کشور و برخی کشورهای خارجی صادر می‌شود.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد گازرانی، رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان گفت: وضعیت تولید کفش‌های زنانه و پوتین‌های زمستانی در استان همدان بسیار خوب است تا جایی که ۸۵ درصد از کل تولیدات استان به اقصی نقاط کشور و کشور‌هایی مانند عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان و روسیه صادر می‌شود.

او با بیان اینکه انواع کفش‌های زمستانی با کیفیت و تنوع مختلف در سطح بازار عرضه شده است بیان کرد: بیش از ۸۵ درصد کفش‌های زمستانی موجود در بازار مربوط به تولید استان است و بخش کوچکی از آن از استان‌های دیگر وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه متاسفانه در بخش تولید کفش‌های مردانه ورود خوبی نداشتیم و تولیداتمان ضعیف است اضافه کرد: بیشتر کفش‌های مردانه موجود در بازار حاصل تولید استان‌های دیگر است.

او با تاکید بر اینکه قیمت کفش‌های زمستانی موجود در بازار برای خرید مردم مناسب است ادامه داد: قیمت‌ها نسبت به پارسال ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است.

گازرانی افزود: قیمت هر جفت کفش زمستانی زنانه بین ۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان و کفش مردانه نیز ۶۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید