وزیر اقتصاد در جمع بازاریان تهران:کسبه‌ای که حساب‌هایشان مسدود شده به وزارت اقتصاد اعلام کنند

0
33
وزارت اقتصاد
وزارت اقتصاد

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در جمع فعالان بازار بزرگ تهران تاکید کرد: مسدود کردن حساب و محدود کردن ابزار کار کسبه و فعالان اقتصادی باید آخرین مرحله مقابله با تخلفات باشد؛ افرادی که حساب‌های آنها مسدود شده به وزارت اقتصاد اعلام کنند تا از طریق نهادهای نظارتی این مشکل آنها رفع شود.
وزیر اقتصاد پیش از حضور در میز خدمت وزارت اقتصاد، با آیت الله حسن عالمی – عضو مجلس خبرگان و امام جماعت مسجد امام بازار تهران – دیدار و در نماز جماعت ظهر و عصر این مسجد، حضور یافت. سپس وزیر اقتصاد با رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف بازار دیدار داشت و آنها مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.
سعید حیاتی رئیس اتحادیه لوازم کفش و چرم در این نشست، مشکلات صنف خود در بخشهای مختلف را مطرح و خواستار آن شد که قوانین مزاحم کسب و کار اصلاح شود. وی همچنین خواستار آن شد که تقویت بخش خصوصی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، مورد توجه قرار گیرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به درخواست این فعال اقتصادی، گفت: چندمین بار است که خدمت فعالان اقتصادی و اهالی بازار رسیده و تلاش می‌کنیم در حد توان خود، مشکلات را رفع کنیم. وی افزود: مشکلی که مطرح شد به دلیل اینکه مشکل قانونی است، نکته درستی است. اگر دولت می‌توانست، آن قانون را تغییر می داد. ما پیشنهاد اصلاحی را تهیه کردیم که به تصویب هیات وزیران رسید و در مجلس اعلام وصول شد. امیدواریم تغییر این بخش قانون مالیاتی در مجلس نه فقط برای یک صنف بلکه برای تمام اصنافی که از این جنبه، دچار مشکل هستند، مفید باشد.
وزیر اقتصاد در پایان این نشست گفت: همکاران ما در حوزه مالیات و مرکز تسهیل صدور مجوزها در این جمع حضور دارند تا از مشکلات بخش خصوصی، گره گشایی کنند.


منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید