همه هیچ‌اند اگر یار موافق باشد

0
43
افشین شادی مهر
افشین شادی مهر

همه هیچ‌اند اگر یار موافق باشد

سلام بر عزیزانی که همواره مشوق و انرژی دهنده ما هستند.
درابتدا سال نو میلادی و تولد عیسی مسیح، پیامبر صلح و دوستی را به تمام دوستان و اقلیت‌های مذهبی تبریک می‌گویم. عده‌ای معتقدند که سال 2024، سال رسیدن به اهداف و صلح و دوستی است و ما هم امیدواریم که این گونه باشد.
در نظر دارم کمی از کار و صنعت و تجارت بیرون بیایم و در خصوص عشق صحبت کنم که به گفته استادم پایان بازی است. در این مبحث می‌گویند که انسان‌ها همیشه و در همه حال به دنبال کسب انرژی هستند. عده‌ای این انرژی را با غیبت کردن، دعوا کردن یا جنگیدن با دیگران به دست می‌آورند که این انرژی‌ها کاذب هستند و ممکن است که به صورت مقطعی حالتان را خوب کند ولی بعد از مدت زمان کوتاهی حال بدتری به شما دست خواهد داد. مانند این است که شما تشنه هستید و به جای این که آب زلال و پاک بنوشید از آب شور دریا یا آب رادیاتور بنوشید که شاید تشنگی شما رفع شود ولی مجدد بیشتر از قبل تشنه خواهید شد.
باید به سراغ منشاء انرژی رفت و در حقیقت آب زلال نوشید که تنها راه آن سپاسگزاری است که ما فراموش کرده‌ایم و به جای شکرگزاری به دنبال گله و شکایت هستیم.
کمی نگران صنعت هستم چرا که تعداد افرادی که با عشق کار می‌کنند کمتر شده و توکل و شکرگزاری نیز رنگ باخته است. با کوچک‌ترین موضوعی همه از کوره در می‌روند و مشکلات را از دیگری می‌بیند. گذشت‌ها کم شده و در بعضی مواقع حتی یار و عشق هم فراموش شده است.
البته یار می‌تواند مادی یا معنوی باشد. زمانی که زندگی‌نامه افراد موفق را می‌خوانیم، خواهیم دید که همه به نوعی عاشق هستند و با عشقی که به یار دارند همه چیز را نادیده و ناشنیده می‌گیرند و به مسیر خود ادامه می‌دهند و به جایی می‌رسند که شوریده شیرزای شاعر می‌گوید.
در پایان جا دارد از طرف خودم و صنعت از تیم جواد شعبان‌زاده و هیات مدیره محترمشان یک تشکر جانانه بکنم که در یک سال گذشته به آرزوهای ما جامه عمل پوشاندند و قدم‌ها را به سمت صادرات 800 میلیونی برداشته‌اند و ما را به هدفمان نزدیک‌تر کرده‌اند. به ایشان و همکارانشان خدا قوت می‌گویم و بدانید که ما در کنار شما هستیم و با هم رشد می‌کنیم.


به امید روزهای بهتر
افشين شادي‌مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید