هدف‌ گذاری صادراتی چرم و پایپوش هندوستان تا سال ۲۰۳۰

0
296
هدف‌ گذاری صادراتی چرم و پایپوش هندوستان تا سال ۲۰۳۰
  • مترجم: شادی کدخدازاده

شری سانجای لیخا رئیس شورای صادرات چرم هندوستان می‌گوید« بخش چرم و پایپوش هندوستان در حال هدف‌گذاری برای رسیدن به ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار صادرات تا سال ۲۰۳۰ با نظر به ۵ میلیارد دلار گردش مالی در بازه 2022-2021 است.»
شری سانجای لیخا افزود«اکنون چشم تمام دنیا برای تامین مطمئن و انبوه فراورده‌های دارای ارزش افزوده به هندوستان است. هدف بخش چرم و پایپوش تضمین کردن بهره‌برداری بهینه از فرصت‌های نوپای کسب‌وکار و افزایش چشم‌گیر صادرات در سال‌های آینده است. صادرات در سال جاری تاکنون رشد خوبی داشته است و صادرات چرم، فراورده‌های چرمی و پایپوش با رسیدن به ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار در بازه آوریل تا دسامبر ۲۰۲۲ و رشد ۱۷.۰۸ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال ۲۰۲۱ جهش چشم‌گیری داشته است. با توجه به بازار بزرگ و بالنده‌ای که در جهان وجود دارد در سال ۲۰۲۳ نیز فرصت‌های بسیار خوبی داریم. »
رشته‌ رویدادهایی که در چنای و در چارچوب هفته چرم ۲۰۲۳ برگزار ‌شد رشد بالقوه این صنعت را افزایش می‌دهد.
سی و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چرم هندوستان از ۱تا ۳ فوریه ۲۰۲۳ در مرکز تجارت چنای برگزار شد و کل مجموعه محصولات صنعت چرم از مواد خام تا محصولات کامل و همچنین ماشین‌ابزارها، مواد شیمیایی، اجزا و غیره در آن به نمایش درآمد.
این نمایشگاه در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ در مرکز تجارت چنای افتتاح شد. چون این نمایشگاه پس از دو سال وقفه برگزار گردید در مورد موفقیت آن توقعات زیادی وجود داشت. این نمایشگاه هم سکوی تامین است هم شناخت تازه‌ترین روندهای فناوری. بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند. برزیل، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک، نیوزلند، روسیه، عربستان، اسپانیا، سریلانکا، تایوان، هلند، ترکیه، امارات و بریتانیا از جمله کشورهای حاضر در این نمایشگاه بودند.
شورای صادرات چرم همزمان با این نمایشگاه ششمین دوره نمایشگاه طراحان(۱تا۳ فوریه ۲۰۲۳) را با حضور ۴۲ شرکت و موسسه طراحی در هتل گرند چولا برگزار کرد که ۳۲ شرکت طراحی از 10 کشور ایتالیا، روسیه، ایالات متحده آمریکا، اسپانیا، پرتغال، فیلیپین، استرالیا، سوییس، برزیل و بریتانیا و همچنین 10 شرکت طراحی هندی نیز در این نمایشگاه شرکت کرده بودند.
افشین شادی‌مهر مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش نیز به عنوان تنها نماینده ایران در این نمایشگاه حضور داشت.


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید