هدف تعاونی ایجاد تعادل در بازار است

0
59
تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان آمیزه‌های پلیمری
تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان آمیزه‌های پلیمری

مدیرعامل شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان آمیزه‌های پلیمری : هدف تعاونی ایجاد تعادل در بازار است

شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان آمیزه‌های پلیمری بیش از یک سال است که در استان قم تاسیس شده تا بتوانند نیاز اعضا و کنترل بازار را در دست گیرد. البته لازم به یادآوری است که این تعاونی قصد دارد که خود را به یک تعاونی فرااستانی تبدیل کند.
حسین سلطانی مدیرعامل شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان آمیزه‌های پلیمری در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش درباره این تعاونی عنوان کرد: تعاونی از مرداد ماه سال ۱۴۰۱ تشکیل شده است و در حقیقت یک تعاونی تازه تاسیس به‌شمار می‌رود. حاج جواد ایرانی رئیس هیات مدیره تعاونی هستند. اعضای هیات مدیره تعاونی نیز حاج امیر خالقی، حاج محمد ایرانی، حاج مجید کریمی، حاج مهدی کریمی، محسن اسحاقی‌فر و حاج علی فریدی هم به عنوان بازرس تعاونی هستند.
سلطانی با اشاره به وظایف این تعاونی عنوان کرد: یکی از وظایف تعاونی، تامین نیاز مواد اولیه گرانول است این تعاونی در حال حاضر استانی است و ۵۶ عضو تولیدکننده گرانول دارد.
وی همچنین با اشاره به اهداف تعاونی عنوان کرد: اهداف تعاونی تامین نیاز مواد اولیه و تامین‌کننده بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اعضای تعاونی است. تعاونی در شهرک شکوهیه واقع شده است که ساختمان آن متعلق به خود تعاونی شرکت تامین نیاز و انجمن گرانول‌سازی است. ساختمان مجهز به سالن اجتماعات با ظرفیت ۹۰ نفر است. سه واحد اداری در طبقه اول مستقر هستند و در مجموع ۶۰۰ مترمربع زیربنای ساختمانی دارد و از نظر موقعیتی مناسب است. در حال حاضر نیز ۶ پرسنل داریم.
مدیرعامل شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان آمیزه‌های پلیمری در پاسخ به این پرسش که کار صادراتی نیز انجام‌ می‌دهید، گفت: واردات انجام می‌دهیم، اما صادرات نیز جزو برنامه‌های آتی ماست.
سلطانی با اشاره به فعاليت یک ساله این تعاونی عنوان کرد: طی یک سال گذشته، افزایش عضو و فروش سهام تعاونی را داشته‌ایم. موضوع واردات را پیگیری کرده‌ایم. در مهر ماه سال‌جاری بحث خرید از بورس را برای اعضا داشتیم که تامین‌کننده مواد اولیه پی‌وی‌سی و گرانول بوده‌اند. با واحدهای پتروشیمی از طریق بورس در تعامل هستیم. اعضای تعاونی از طریق بورس کالا خرید می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به حضور در نمایشگاه مترکس قم عنوان کرد: در نمایشگاه مترکس یک غرفه داشتیم. اين غرفه از سوی تعاونی و انجمن گرانول‌سازی گرفته شده بود. به هر جهت در نمایشگاه ارتباطات خوبی بین صنعتگران صورت گرفت و در خدمت بیشتر شخصیت‌ها در غرفه تعاونی بودیم. امیدواریم شاهد آثار مثبت این حضورها در رفع مشکلات اعضای تعاونی باشیم.
سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: بنا داریم با سایر انجمن‌ها تعاملات گسترده و خوبی داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید