نمایشگاه APLF Leather  یک رویداد منحصر به فرد

0
353

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش؛ نمایشگاه APLF Dubai 2023 امروز22اسفند ماه، در سالن شیخ سعید مرکز تجارت جهانی دبی افتتاح شد. مراسم افتتاحیه نمایشگاه امسال شاهد بازگشت غرفه‌داران و خریداران چینی پس از کاهش سیاست کووید صفر بود.

نمایشگاه APLF  با حمایت انجمن صنعت چرم چین (CLIA) و سایر انجمن های چرم و کفش منطقه ای در چین برگزار می شود.

این نمایشگاه با هدف بازگشت چین به پلت فرم تجاری بین المللی در حال برگزاری است.

کشورهای برزیل، چین، مصر، فرانسه، هند، ایتالیا، پاکستان، آفریقای جنوبی، ترکیه و ویتنام امسال در APLF دبی حضور دارند.

همچنین بازرگانانی از کشورهای بلاروس، چین، مصر، فرانسه، هنگ کنگ، هند، اندونزی، پاکستان، فدراسیون روسیه، کره جنوبی، تایلند، امارات متحده عربی و بریتانیا از نمایشگاه APLF  بازدید خواهند کرد.

نمایشگاه چرم APLF زنجیره کامل تامین صنعت چرمسازی را پوشش می دهد و صدها مدل چرم تمام شده را برای همه کاربردها از کفش و کالاهای چرمی گرفته تا پوشاک و یا لوازم داخلی ارائه می دهد. همین امر باعث شده APLF Leather یک رویداد منحصر به فرد در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) باشد.

موقعیت جغرافیایی دبی، دسترسی آسان به پرواز از اروپا و آسیا و همچنین از کشورهای CIS در شمال و کشورهای آفریقایی در جنوب را فراهم می‌کند.

بر اساس آخرین پیش بینی های صندوق بین المللی پول، چشم انداز اقتصادی بازارهای منطقه ای کاملاً متفاوت است. برای مثال، پیش‌بینی می‌شود که رشد تولید ناخالص داخلی در چین در سال جاری به 5.2 درصد برسد، این در حالی است که ایالات متحده فقط 1.4 درصد پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود اروپا ثابت بماند.

همچنین بر اساس پیش بینی بانک توسعه آسیایی درباره منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، رشد تولید ناخالص داخلی برای سال جاری 3.2 درصد و در مورد منطقه تجاری آسه آن، 4.6 درصد است.

نمایشگاه APLF در سال 2024 از 19 تا 21 مارس به پایگاه خود در هنگ کنگ باز خواهد گشت.


جای خالی شرکت ها و تولیدکنندگان چرم و کفش ایرانی در نمایشگاه APLF  امسال بسیار دیده می شد. مجله اخبار صنعت چرم و کفش به نمایندگی از صنعت چرم و کفش ایران در این نمایشگاه حاضر شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید