نمایشگاه، حماسه حضور است

0
376
نمایشگاه، حماسه حضور است

گروه تولیدی چرم و کفش پارس با تولید محصولاتی باکیفیت توانسته در بخش طراحی، مدسازی و تولید، فعالیت‌های خود را در سطح استانداردهای اروپایی مطرح کند. این گروه تولیدی با آغاز بهره‌برداری از کارخانه پلیمر پارس، در کنار زنجیره کارخانه تولید چرم مصنوعی و کارخانه تولید کفش و صندل، امکان تولید صفر تا صد انواع و اقسام محصولات کفش را از تولید مواد اولیه تا محصول نهایی به صورت یکپارچه داراست.
چرم و کفش پارس براساس توليداتی جديد برای جوانان برند «امضا» را ثبت و کار خود را در زمينه طراحی چرم مصنوعی آغاز کرده است تا پس از آن نيز به توليد کفش و ساير محصولات با عنوان اين برند برسد. صاحب برند «امضا» محمد اخوت است که در نمایشگاه‌های مختلف حضور پررنگ دارد.

۶ مدل جدید در نمایشگاه امپکس
محمد اخوت در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش با حضور در نمایشگاه امپکس عنوان کرد: ما در نمایشگاه امپکس به عنوان قدیمی‌ترین میعادگاه صنعت کفش حضور داریم و 6 مدل از جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه و رونمایی کردیم. در نمایشگاه قم نیز حضور خواهیم داشت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مدل‌های جدید به زودی در نمایشگاه‌ قم هم ارائه خواهد شد. البته به دلیل نزدیکی نمایشگاه امپکس و نمایشگاه کفش قم ما صرفا برای ارائه مدل‌های خود به همکاران در قم در این نمایشگاه حضور خواهیم یافت که امیدواریم مورد استقبال دوستان واقع شود. ما در گذشته سه دوره در نمایشگاه قم نیز حضور داشته‌ایم.

نمایشگاه قم صادرات محور است
اخوت در ادامه درباره نمایشگاه کفش قم عنوان کرد:‌ این موضوع قابل یادآوری است که نمایشگاه قم از نمایشگاه امپکس بین‌المللی‌تر است و رویکرد صادراتی خوبی دارد و نمایشگاهی است که به عنوان مهد صندل کشور شناخته شده است. قم تولیدکنندگان بزرگ و معظمی دارد که ما افتخار می‌کنیم در خدمت آنها باشیم.
وی با اشاره به حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی قم خاطرنشان کرد:‌ ما تولید را به همکاران خود می‌سپاریم و خود در این میعادگاه‌ها حضور خواهیم یافت تا با دوستان و هم‌صنفی‌های خود تعامل بیشتری برقرار کنیم.
این تولیدکننده چرم مصنوعی در ادامه تصریح کرد: تولید وجوه مختلفی دارد که هر بعد آن سختی‌های مخصوص به خود را دارد اما از آنجا که نمایشگاه‌ها بسیار اهمیت دارند، سعی می‌کنیم که شخصا حضور داشته تا پاسخگوی عزیزان باشیم. در حقیقت نمایشگاه به نوعی حماسه حضور است و با حضور همیشگی در نمایشگاه است که مشتری و مخاطب شما را بیشتر خواهد شناخت. حضور در نمایشگاه بیش از مطرح کردن مسائل بازرگانی، از نظر برندینگ مهم است، چراکه همه به نوعی در نمایشگاه مورد محک قرار می‌گیرند تا متوجه شوند که دارای چه جایگاهی هستند. ما سعی می‌کنیم که هر سال به این جایگاه اهمیت دهیم و حضور پررنگ‌تری در نمایشگاه‌ها داشته باشیم تا سبب جایگاه‌سازی در ذهن مخاطبان خود شویم.
وی درباره برند امضا عنوان کرد: چرم پارس در مجموعه بالاتر کار می‌کند که حوزه آن چرم مصنوعی است و در زمینه تولید، و خدمات سابقه بیشتری دارد. ما سعی کردیم که برندی را با نام «امضا» راه‌اندازی کنیم که صرفا در حوزه طراحی فعالیت داشته باشد.

قدرت رقابت با ترکیه را داریم
اخوت در پاسخ به این پرسش که آیا شما با شرکت‌های خارجی نیز می‌توانید ارتباط بگیرید، عنوان کرد: صد درصد توانایی ارتباط با شرکت‌های خارجی را داریم، برخی‌ها قصد دارند القا کنند که ما از نظر تکنولوژی عقب‌تر از آنها هستیم، ممکن است که این امر درست باشد اما ما همواره تلاش می‌کنیم که گام‌های مثبتی را برای کشور خود برداریم و این عقب ماندن خود را با سرمایه‌گذاری و ایده‌های خلاق و فعالیت‌های مستمر جبران کنیم. فکر می‌کنم که از رقیب خود در منطقه یعنی ترکیه در زمینه چرم مصنوعی چیزی کم نداریم. چه بسا با تلاش و ارتباط با بلوک شرق دنیا و چینی‌ها درصدد هستیم، گوی سبقت را از دوستان ترکیه‌ای خود بگیریم و تلاش می‌کنیم که این فاصله را کمتر کنیم و حتی از آنها پیشی بگیریم.
وی در ادامه با اشاره به رقابت در زمینه قیمت نیز عنوان کرد: قیمت محصولات ما نسبت به ترکیه‌ای‌ها مزیت رقابتی دارد. برنامه‌هایی در دست اقدام داریم که بتوانیم در بازارهای صادراتی سهم ایران را ارتقا ببخشیم. امیدوار هستم که جایگاه خود را هرچه سریع‌تر پیدا کنیم و با فعالیت‌های گسترده خود یک قدم مثبت برای کشور برداریم.
وی در پایان به نمایشگاه قم اشاره کرد و گفت: ما چندین سال است که در حوزه قم مشغول به فعالیت جدی و اساسی هستیم. قم به عنوان پایتخت صندل کشور قلمداد می‌شود و از اهمیت ویژه‌ای برایمان برخوردار است همان‌گونه که تبریز و هیدج و سایر استان‌ها برایمان مهم هستند و تمام تلاش ما بر این اساس است که نیاز دوستان را در این حوزه برطرف کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید