معاون فرماندار همدان:راه‌اندازی مرکز چرم همدان کمک بزرگی به اشتغالزایی است

0
52
مرکز چرم همدان
مرکز چرم همدان

معاون فرماندار همدان: راه‌اندازی مرکز چرم همدان کمک بزرگی به اشتغالزایی است

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایسنا، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: چرم همدان با سابقه‌ای دیرینه یک برند اقتصادی است و راه‌اندازی مرکز چرم کمک بزرگی به تولید و اشتغالزایی است.
اسدالله ربانی‌مهر در شورای مهارت شهرستان همدان، با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در جامعه، گفت: راه‌حل مشکلات اقتصادی در مهارت‌آموزی و پرهیز از مدرک‌گرایی است و باید فرهنگ مهارت‌آموزی به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.
وی افزود: اینکه برخی واحدهای تولیدی نیروی کار کم دارند و از طرفی هزاران نفر متقاضی شغل هستند، به علت کم‌توجهی به مهارت‌آموزی در جامعه است.
وی اظهار کرد: کاریابی‌ها فرصت بزرگی برای تولید و اشتغالزایی هستند و باید ارتباط بیشتری با فنی و حرفه‌ای داشته باشند.
معاون فرماندار همدان تأکید کرد: چرم همدان با سابقه‌ای دیرینه یک برند اقتصادی است و راه‌اندازی مرکز چرم کمک بزرگی به تولید و اشتغالزایی است.
وی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای باید جامعه هدف را از دانش‌آموزان و دانشجویان تا سربازان و مردم عادی گسترش دهد، خاطرنشان کرد: از ۲۲۹ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان حدود ۱۷۷ مرکز در شهر همدان فعال است که باید متناسب با ظرفیت‌های شهر همدان آموزش‌ها ارائه شود.
ربانی‌مهر افزود: هم‌اکنون و در مراکز فنی و حرفه‌ای شهر همدان رشته‌های برقکاری، جوشکاری، صنایع تبدیلی، خیاطی، چرم، سنگ‌تراشی، گیاهان دارویی، هتلداری و پخت نان و شیرینی آموزش داده می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید