لزوم برنامه‌ریزی در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران

0
154
نمایشگاه قم
نمایشگاه قم

لزوم برنامه‌ریزی در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایسنا، رئیس انجمن صنفی کفش ماشینی قم گفت: با اقدامات انجام شده طی سال‌های گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین‌الملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود.

جواد شعبان‌زاده در اختتامیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، بیان کرد: افزون بر ۴۰ هزار فعال تخصصی صنعت کفش از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده طی سال‌های گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین‌الملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود.

رئیس انجمن صنفی کفش ماشینی قم خاطرنشان کرد: طبق افق پنج ساله صنعت کفش کشور صادرات ۸۰۰ میلیون جفت از این محصول برنامه‌ریزی شده است.

شعبان‌زاده تصریح کرد: یکی از اهداف و سیاست‌گذاری های این نمایشگاه اتصال حلقه‌های زنجیره تامین و تولید صنعت کفش و بومی سازی و دانش بنیان صنایع وابسته به کفش بوده است.

وی اظهار کرد: طی سیاست‌گذاری‌های انجام شده صنعت کفش ایران باید طی ۵ سال آینده از رتبه دوازدهم به رتبه هشتم کاهش یابد.

شعبان زاده در پایان عنوان کرد: در قالب این نمایشگاه و با اجرای طرح عیدانه کفش، بیش از ۱۰۰ هزار جفت کفش برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند جمع آوری شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید