سمینار جوانان کارآفرین استان قم

0
1303
سمینار جوانان کارآفرین استان قم

سمینار جوانان کارآفرین استان قم با حضور جمعی از کارآفرینان و اساتید حوزه کارآفرینی کشور، هشتم آذر ماه در این شهر برگزار شد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش در این سمینار که به همت انجمن جوانان کارآفرین قم در اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد، ابوالفضل خاکی، مهسا اله یاری، مقداد ولایی، نغمه عبادی و شاهرخ عباس‌زاده به سخنرانی پرداختند.

سمینار جوانان کارآفرین استان قم
https://akhbarsanat.com

در این سمینار، مقداد ولایی عضو هیئت مدیره پلتفرم جاب ویژن در سخنرانی خود به معرفی و بررسی دستاوردهای پلتفرم جاب ویژن پرداخت و در ادامه صحبت های خود خطاب به مدیران جوان حاضر از تجربیاتش در مورد جذب و پرورش نیروی انسانی سخن گفت و پرورش نیروی انسانی را مهم ترین قسمت هر کسب و کاری دانست.

سمینار جوانان کارآفرین قم
https://akhbarsanat.com

وی همچنین در رابطه با این موضوع که برای ایجاد فرهنگ سازمانی باید چه نکاتی را مدنظر قرار داد، سخنانی ایراد کرد.

در ادامه نغمه عبادی مدیر توسعه آژانس منابع انسانی تاپلیکنت، راهکارهایی برای نگهداشت کارکنان ارائه داد و بر اهمیت توجه بیشتر به نیروی انسانی تاکید کرد و 90 درصد سرمایه ناملموس یک شرکت را نیروی انسانی خواند.

در طول این سمینار جوانان کارآفرین استان قم افراد دیگری از جمله ابوالفضل خاکی رئیس اتاق بازرگانی استان قم، مهسا اله یاری رئیس انجمن کارآفرینان جوان استان قم و شاهرخ عباس‌زاده رئیس انجمن جوانان کار آفرین استان تهران نیز سخنرانی کوتاهی داشتند.

حامی این سمینار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم بود.

خبرنگار: پارسا شادی مهر

https://akhbarsanat.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید