دومین نمایشگاه کیف، کفش و چرم شیراز آغاز به کار کرد

0
247
دومین نمایشگاه کیف، کفش، چرم شیراز آغاز به کار کرد

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: دومین نمایشگاه کیف، کفش و چرم شیراز، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه و تدارکات ازدواج به همراه هفتمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا آغاز به کار کرد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از پیام خبر، دکتر نهاوندی گفت: دومین نمایشگاه کیف، کفش و چرم شیراز، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه و تدارکات ازدواج به همراه هفتمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: بیش از 115 شرکت از استان های فارس، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان، زنجان و استان اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند.

او با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحتی افزون بر 10 هزار متر مربع برپا شده است، گفت: حدود 20 درصد مشارکت کنندگان بومی استان فارس و بقیه از استان های دیگر کشور تولیدات خود را به معرض دید عموم گذاشته اند.

دکتر نهاوندی ادامه داد: این نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها،ظرفیت ها و توانمندی های تولیدکنندگان فعال در این حوزه ها می باشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: با توجه به عناوین؛ و حضور شرکت هایی با شرایط فروش اقساطی، این نمایشگاه فرصت خوبی برای بازدید و بهره مندی خانواده ها و خرید اقلام مختلف از سوی شهروندان است.

دکتر نهاوندی بیان کرد: علاقه مندان تا روز جمعه 22 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 22 می توانند از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید