دومین نشست بررسی دوره کارشناسی ارشد چرم و کفش برگزار شد

0
537
دومین نشست بررسی دوره کارشناسی ارشد چرم و کفش

دومین نشست بحث و بررسی دوره کارشناسی ارشد چرم و کفش در روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه کوشا برگزار شد.

دانشگاه علمی-کاربردی کوشا با تکیه بر توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و دعوت از اساتید برجسته حوزه چرم و کفش در نظر دارد تا در راستای ارتقای پژوهش در صنف و صنعت چرم و کفش، دوره کارشناسی‌ارشد این حوزه را برگزار کند. در این راستا، دومین نشست بحث و بررسی دوره کارشناسی ارشد چرم و کفش در روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه کوشا برگزار گردید.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، در این نشست دکتر فرهاد علیزاده، عبادالله یوسف زاده و تعدادی از متخصصان و مدرسان نام آشنای صنعت چرم کفش و چرم حضور به هم رساندند.

بر اساس این گزارش در نشست نخست که بیست و هفتم فروردین برگزار شد، راه‌اندازی دوره کارشناسی‌ارشد این حوزه در شرایط عدم استقبال کافی از دوره کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با در نظر گرفتن «اهداف آموزشی» در دوره‌های «کارشناسی» و «اهداف پژوهشی» در دوره‌های «کارشناسی‌ارشد» در جمیع رشته‌های دانشگاهی کشور، ضمن در نظر گرفتن علاقمندی‌ فارغ‌التحصیلان کارشناسی سایر رشته‌ها به دوره کارشناسی‌ارشد حوزه چرم و کفش مقرر شد تا این دوره در دانشگاه علمی-کابردی کوشا برگزار شود.

در نشست دوم عنوان این رشته به بحث گذاشته و تصویب نهایی آن به جلسات بعد موکول شد. همچنین ضرورت جلب مشارکت تشکل‌ها و برندهای حوزه چرم و کفش و برنامه‌ریزی برای تداوم بخشی این دوره در سال‌های آتی، از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید