با شوینده‌های بیتاپاسارگاد آسوده خواهید بود

0
203
بیتا پاسارگاد
بیتا پاسارگاد

با شوینده‌های بیتاپاسارگاد آسوده خواهید بود

در صنعت کفش شوینده‌ها برای چربی‌زدایی زیره‌ها کاربرد دارند. در داخل کشور برخی تولیدکنندگان این شوینده‌ها را تولید می‌کنند. شرکت بیتاپاسارگاد یکی از این شرکت‌هاست. جهان عبدی‌پور مدیر بخش شوینده‌های بیتا پاسارگاد در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: شوینده، برای چربی‌زدایی زیره کفش به کار برده می‌شود. بعد از تزریق پی‌یو، زیره وارد دستگاه لباسشویی می‌شود. پس از این عمل به سبب چربی که روی کار باقی می‌ماند و انفعالاتی که روی آن صورت می‌گیرد ممکن است زیره به خوبی به رویه نچسبد. در حقیقت محصولی که ما تولید کرده‌ایم برای این است که زیره بتواند به خوبی بر رویه بچسبد. در محصول ما الکل، استون و غیره به کار نرفته است و واحد مکمل این شوینده پرایمر است که با روغن سیلیکون روی زیره مبارزه می‌کند؛ یعنی زیره را به رویه کار چه مصنوعی چه طبیعی می‌چسباند.
این شوینده در حقیقت روغن سیلیکون روی زیره را پاک می‌کند که می‌توان با پنبه یا تنظیف این کار را انجام داد. استون و الکل فرار هستند در حالی است که این نوع شوینده فرار نیست و روغن را به خوبی پاک می‌کند.
عبدی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: ما در مجموعه خود 6 محصول شوینده تولید می‌کنیم. شوینده‌های پرچمدار ما B1000 وB400 هستند که B1000 قوی‌تر از B400 است. در حقیقتB400 در کارهای معمولی استفاده می‌شود. اگر زیره خیلی چرب باشد یا به هر دلیلی روی رویه خیلی خوب نچسبد B1000 کمک می‌کند، زیره بهتر به کار بچسبد. سایر محصولات ما مانند S700 و K800 مناسب رویه کار هستند و برای زیره مناسب نیستند، چراکه دارای استون و الکل هستند. رویه کفش نیز باید تمیز باشد تا به زیره بچسبد، بنابراین نیاز به تمیزکاری دارد. می‌توان رویه را با محصولات ارزان‌تر که استون و الکل دارند شستشو داد، اما زیره را با محصولات پرچمدار که گران‌تر هستند، باید شست، زیرا این مواد پادزهر روغن سیلیکونی هستند و احتمال کنده شدن آن صفر است. آستون و رنگ سایه(ایربراش) از دیگر محصولات ما هستند.
محلول شستشوی زیره PU.B400,B1000 تولید شرکت بیتا پاسارگاد یک محلول مناسب جهت شستشوی زیره کفش (زیره‌های پی‌یو) نیز می‌باشد. همچنین علاوه بر عمل شستشو، باعث افزایش قدرت و عملکرد بهتر انواع چسب‌های پی‌یو روی سطح اعمال شده می‌شود. این محلول فاقد بوی تند حلال‌هایی نظیر استون، تینر و الکل است. از جمله کاربردهای مهم آن می‌توان استفاده به عنوان شستشوی زیره PU ( پلی یورتان ) دانست. از دیگر محصولات شرکت بیتا پاسارگاد آستون .S700.K800 است. آستون ماده‌ای بی رنگ، قطبی، فرار و حلال آلی قابل اشتعال است. اتم هیدروژن متصل به FON ندارد.بنابراین فاقد پیوند هیدروژنی است.این ماده به طور طبیعی در گیاهان، دود اگزوز وسایل نقلیه و … یافت می‌شود. از جمله کاربردهای مهم آن می‌توان استفاده به عنوان حلال در صنایع مختلف، پاک کننده رنگ‌ها و همچنین صنایع دارویی دانست.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ هر روز بالای ۲۰۰ گالن یک لیتری شوینده را به فروش می‌رسانیم. نحوه کار با آن مانند شوینده‌های معمولی در بازار است ولی از نظر کیفیت بسیار بالاست. همچنین محصول ما یک تستر ۱۰۰ گرمی رایگان دارد، تا مشتریان قبل از خرید روی زیره خود امتحان کنند. لازم به یادآوری است که ۱۰۰ گرم این شوینده‌ها حدود ۲۰ جفت زیره را پاسخگوست. همچنین برای همه شهرها ارسال داریم. البته در شهرهای تبریز، اصفهان، مشهد و همدان نمایندگی داریم. مشهد آقای دولت آبادی در تبریز آقای دادپور در بازار امیرکبیر، در همدان آقای موقر، در اصفهان آقای علی سجادی نماینده‌های ما هستند.
عبدی‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا در امپکس حضور داشتید، گفت: در امپکس شرکت نکردیم البته بازدید داشتیم. احتمالا در نمایشگاه قم حضور داشته باشیم. شو روم دائمی ما در باغ سپهسالار، کوچه یاسری، انتهای کوچه، بیتا پاسارگاد است. دوستان می‌توانند تستر رایگان را با شرط گارانتی از ما تحویل بگیرند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما این شوینده‌ها را برای زیره خودمان تولید کرده‌ایم، اما چون بازار پیدا کرده، توصیه‌ می‌کنیم که دیگران نیز آن را بخرند. این محصول نیاز زیره‌سازان است. قیمت این محصول چندان گران نیست، چراکه کار با این محصول کار آنها بیمه می‌شود. در تبریز این شوینده در حال جا افتادن است و کسانی که یکبار این شوینده را تجربه کرده‌اند خواهان استفاده دوباره آن هستند. استان همدان شوینده ما را مصرف می‌کند. مشهد و تهران هم مشتری داریم. نمونه برای ترک‌ها هم فرستاده‌ایم و در نمایشگاه آیسف نیز حضور خواهیم داشت تا نتیجه آن را پیگیری کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید