ایجاد بازارهای جدید با بازگشت چین به نمایشگاه APLF دبی

0
337

دومین نمایشگاه APLF دبی در تاریخ 21 الی 24 اسفند ماه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد. پس از برگزاری اولین نمایشگاه APLF در سال گذشته میلادی در دبی در مدت محدودیت‌های همه گیری کرونا در چین و مشارکت غرفه‌داران و بازدیدکنندگان از آسیای جنوب شرقی، امسال این نمایشگاه شاهد بازگشت خریداران و غرفه‌داران چینی پس از کاهش سیاست کووید صفر در اواخر دسامبر 2022 بود.


سازمان‌های حمایت کننده و مشارکت کننده
انجمن صنعت چرم چین (CLIA) و سایر انجمن‌های چرم و کفش منطقه‌ای در چین از پلت‌فرم تجاری- بین‌المللی ارائه شده توسط APLFحمایت می‌‌کنند. انجمن‌های منطقه‌ای چین که جزو حامیان APLF هستند عبارتند از: انجمن تولیدکنندگان کفش گوانگدونگ، انجمن مواد کفش گوانگدونگ، انجمن کفش گوانگژو، دولت مردمی شهر شیلینگ منطقه گوانگژو هوادو، شرکت تجارت بین‌المللی گوانگدونگ، شرکت تجارت خارجی شهر جین‌جیانگ استان فوجیان، شرکت تجارت خارجی شهر جین‌جیانگ استان فوجیان، لینی ان‌اسمال و می‌پرایس استان شانگدونگ، و کمیته مدیریت شهر جدید بائودینگ بایگو استان هبی.
این سازمان‌های حمایت‌کننده همراه با 15 غرفه ملی از کشورهای برزیل، چین، مصر، فرانسه، هند، ایتالیا، پاکستان، آفریقای جنوبی، ترکیه و ویتنام در نمایشگاه APLF حضور داشتند.
همچنین بازرگانانی از کشورهای بلاروس، چین، مصر، فرانسه، هنگ کنگ، هند، اندونزی، پاکستان، فدراسیون روسیه، کره جنوبی، تایلند، امارات متحده عربی و بریتانیا از نمایشگاه APLF بازدید کردند.
نمایشگاه چرم APLF زنجیره کامل تامین صنعت چرمسازی را پوشش می دهد و صدها مدل چرم تمام شده را برای همه کاربردها از کفش و کالاهای چرمی گرفته تا پوشاک و یا لوازم داخلی ارائه می دهد. همین امر باعث شده APLF Leather یک رویداد منحصر به فرد در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) باشد.
موقعیت جغرافیایی دبی، دسترسی آسان به پرواز از اروپا و آسیا و همچنین از کشورهای CIS در شمال و کشورهای آفریقایی در جنوب را فراهم می‌کند.
بر اساس آخرین پیش بینی های صندوق بین المللی پول، چشم انداز اقتصادی بازارهای منطقه ای کاملاً متفاوت است. برای مثال، پیش‌بینی می‌شود که رشد تولید ناخالص داخلی در چین در سال جاری به 5.2 درصد برسد، این در حالی است که ایالات متحده فقط 1.4 درصد پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود اروپا ثابت بماند.
همچنین بر اساس پیش بینی بانک توسعه آسیایی درباره منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، رشد تولید ناخالص داخلی برای سال جاری 3.2 درصد و در مورد منطقه تجاری آسه آن، 4.6 درصد است.
نمایشگاه APLF در سال 2024 از 19 تا 21 مارس به پایگاه خود در هنگ کنگ باز خواهد گشت.
جای خالی شرکت ها و تولیدکنندگان چرم و کفش ایرانی در نمایشگاه APLF امسال بسیار دیده می شد. مجله اخبار صنعت چرم و کفش به نمایندگی از صنعت چرم و کفش ایران در این نمایشگاه حاضر شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید