استاندار همدان:خوشه‌های صنعتی چرم و فرش توسعه می‌یابد

0
58
نمایشگاه همدان
نمایشگاه همدان

استاندار همدان: خوشه‌های صنعتی چرم و فرش توسعه می‌یابد

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، استاندار همدان گفت: یکی از بخش‌های اقتصادی که به دنبال توسعه آن هستیم خوشه‌های صنعتی پوشاک، چرم و فرش است که با اشتغال آفرینی بالا در اقتصاد استان تاثیرگذار است.
علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید از هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان همدان در جمع خبرنگاران افزود: در سطح استان در تولید صنایع فلزی، فولاد، ماشین آلات و لوازم خانگی اقدامات خوبی صورت گرفته است و باید از دستگاه‌های متولی که در صدور مجوزها دخیل هستند قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل استان همدان اجرایی شده است ادامه داد: صنایع کوچک از تسهیلات کم بهره استفاده می کنند و دولت با وجود تنگناهایی که دارد سعی کرده تسهیلات را پرداخت کند.

استاندار همدان اظهار کرد: حضور مجموعه تولیدات برتر استان در این نمایشگاه و رشد شرکت ها باعث افتخار است.


قاسمی فرزاد با بیان اینکه با عزم و اراده تولید کنندگان شاهد آن هستیم که محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه در سطح بین المللی است افزود: امسال شاهد رشد صادرات در استان بودیم.
در این نمایشگاه با حدود سه هزار متر مربع مساحت، ۱۰۰ واحد تولیدی از تمام شهرستانهای استان حضور دارند.
استاندار همدان طی بازدیدی سه ساعته از هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان با تولیدکنندگان، صنعت‌گران و مردم استان به صورت چهره‌به‌چهره دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کرد.
منبع: ایرنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید