استاندار تهران: ۳۰ سرمایه‌گذار استان برای تعامل اقتصادی به روسیه سفر کرده‌اند

0
152
استاندار تهران
استاندار تهران

استاندار تهران: ۳۰ سرمایه‌گذار استان برای تعامل اقتصادی به روسیه سفر کرده‌اند

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، استاندار تهران از سفر ۳۰ فعال اقتصادی استان تهران به روسیه خبر داد و اهداف سفر را تشریح کرد.
استاندار تهران با اشاره به سفر سه روزه حدود ۳۰ نفر از فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان تهران در حوزه تولیدات و سرمایه گذاری به کشور روسیه عنوان کرد: اهداف این سفر برای ایجاد ارتباطات منطقی و حرفه ای بین دو کشور، شناخت محیط دو کشور و تامین نیازمندی های طرفین از طریق کالا به کالا و رفع موانع در حوزه های مالی، ترانزیت و حمل و نقل می باشد.
فخاری به لزوم بالا بردن سطح تعاملات دو کشور اشاره کرد و گفت: شرایط جدید ژئوپلنیکی منطقه، جغرافیای اقتصادی منطقه را تغییر داد، از اینرو می‌توان از طریق دیپلماسی تجاری نیازمندی های طرفین را تامین کنیم.
وی ادامه داد: چگونگی رفع مشکلات در حوزه انتقال کالا و موقعیت ایران به عنوان چهارراه بین المللی و اصرار طرف روسی بر اجرای طرح شمال- جنوب زمینه دسترسی به بازارهای جدید منطقه و برون رفت از تحریم های آمریکا را برای روسیه فراهم می کند که از مسئولین ایران درخواست داریم در این زمینه تلاش کنند.
استاندار تهران عنوان کرد: در حوزه های گمرکی، بخشی از مشکلات حل شد و دیدار طرفین بخش خصوصی سبب شد تا مشکلات را برطرف کنند و طرفین پذیرفتند تا فرصت‌ها و ظرفیت های هر دو طرف را معرفی کنیم.
منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید