ارتقای صنعت کفش تبریز یکی از اهداف اصلی اتحادیه است

0
164
صنعت کفش تبریز
صنعت کفش تبریز

دبیر اتحادیه کفاشان تبریز عنوان کرد: ارتقای صنعت کفش تبریز یکی از اهداف اصلی اتحادیه است

تبریز از قدیم‌الایام یکی از قطب‌های تولید کفش در ایران به‌شمار می‌رفته است. فرهاد بهرامی دبیر اتحادیه کفاشان تبریز نیز در گفت وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: ۴۲ سال سن دارم و کار خود در زمینه کفش را با تولید و فروش کفش زنانه آغاز کرده‌ام که هم‌اکنون هم خرده‌فروشی و هم عمده‌فروشی داریم.
بهرامی همچنین درباره اتحادیه کفاشان تبریز عنوان کرد: از چند سال پیش با اتحادیه ارتباطاتی داشتیم و در نمایشگاه‌ها حضور می‌یافتیم، اما ارتباط ما مستمر نبود، اما از حدود ۴ سال پیش ارتباط مستمر با اتحادیه دارم که پس از مدتی نایب رئیس یکی از کمیسیون‌ها و امسال نیز عضو هیات مدیره شده‌ام.
وی در پاسخ به این پرسش که با چه انگیزه‌ای وارد اتحادیه شدید، گفت: انگیزه و هدف ما ارتقای صنعت کفش تبریز است تا جایگاه واقعی خود را پیدا کند، چراکه پیش از این کفش تبریز جایگاه رفیع‌تری داشت که تا حدی از آن جایگاه فاصله گرفته است؛ بنابراین در وهله نخست قصد داریم همبستگی بین اعضای هیات مدیره با اعضای صنف از نظر کاری و فروش به وجود آوریم تا از این طریق صنعت کفش تبریز را ارتقا دهیم.
بهرامی در پاسخ به این پرسش که صادرات نیز داشته‌اید، گفت: دو دوره در نمایشگاه آی‌مد ترکیه به عنوان غرفه‌دار شرکت کرده‌ایم؛ البته برای موفقیت در نمایشگاه باید مستمر در آنها حضور داشت تا پس از ۴ تا ۵ بار شرکت به نتیجه لازم رسید، بدون شک با یک بار شرکت کردن به نتیجه‌ای نخواهیم رسید؛ بنابراین به دنبال این موضوع هستیم که هر سال در نمایشگاه حضور داشته باشیم البته بار دوم شرکت ما در نمایشگاه تبریز قادر شدیم سه تا چهار بار کانتیر کفش به کشورهای مختلف به فروش برسانیم.
وی همچنین خطاب به اتحادیه‌های دیگر در حوزه‌ کفش عنوان کرد: نیت تمام اعضای افراد اتحادیه یکی است و همگی برای صنعت کفش تلاش می‌کنیم، ما نیز تاکید خود را بر صنعت کفش تبریز قرار داده‌ایم.

دورنمای کفش تبریز
دبیر اتحادیه کفاشان تبریز در پاسخ به این پرسش که با وجود اعضای هیات مدیره این اتحادیه، صنعت کفش در تبریز چه دورنمایی دارد، خاطرنشان کرد: برای صنعت کفش دورنمایی خوبی را می‌توانیم متصور باشیم، چراکه با توجه به اقداماتی که انجام می‌دهیم به نتایج آن خوش‌بین هستیم. حدود یک ماه و نیم است که ما اتحادیه را تحویل گرفته‌ایم که طی این مدت سه تا چهار جلسه برگزار کرده‌ایم. تمام اعضای هیات مدیره در راستای ارتقای صنعت کفش تبریز انگیزه بالایی دارند.
بهرامی همچنین با اشاره به حضور در نمایشگاه آیسف ترکیه عنوان کرد: در نمایشگاه آیسف حضور داشتیم و در این نمایشگاه از ما استقبال خوبی شد و با مسئولان مختلف نمایشگاه و همچنین صنعتگران کفش ترکیه و استانبول جلساتی داشتیم که این تعاملات نتیجه‌بخش بود؛ از همین‌رو درصدد هستیم این تعاملات را ادامه بدهیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم. امیدواریم در آیسف بیش از این صنعتگران کفش تبریز حضور داشته باشند.
وی در پایان تصریح کرد: از تمام دست‌اندرکاران صنعت کفش و همچنین از اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف کفش تبریز نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید