اخبار خارجی

0
149
اخبار خارجی
اخبار خارجی

اخبار خارجی

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش

آمریکا
مقامات مالی امریکا فروش برند کفش Rockport را به گروه برندهای Authentic تایید کرده‌اند. راکپورت در اواسط ژوئن برای درخواست حمایت از ورشکستگی از دادگاه اقدام کرد. در 26 ژوئیه گروه برندهای Authentic اعلام کرد که برای خرید Rockport (که آن را یک برند قابل اعتماد توصیف می‌کندکه متعهد به راحتی و نوآوری محصولات فنی است) مناقصه موفقیت آمیز به دست آورده است.

پاکستان
گروه کفش باتا درآمدی در حدود 3275 میلیون دلار برای شش ماه اول سال 2023 گزارش کرده است که نسبت به سال گذشته 19.4 درصد افزایش داشته است. سود این گروه نیز افزایش یافته است اما با رقم پایین‌تر 6.7 درصد. باتا گفت که سود در سال 2023 در مقایسه با سال 2022 تحت تأثیر هزینه بیشتر به ویژه به هزینه‌های توزیع بالاتر و افزایش هزینه‌های اداری نسبت به سال گذشته قرار گرفته است.

کره جنوبی
مطالعه اخیر در این کشور نشان داده است که صنایع تولیدی از جمله کفش در این کشور آسیایی با تهدید پیر شدن سریع نیروی کار خود روبرو هستند. این گزارش بخشی از کار یک برنامه گسترده‌تر به نام ابتکار رشد پایدار بود که اتاق بازرگانی و صنعت کره آن را اجرا می‌کند. محققان دریافتند که میانگین سنی کارگران در کشور در سال 2022، 46.8 بوده است اما تعدادی از بخش‌های تولیدی برجسته در حال حاضر تعداد زیادی کارگر بالای 50 سال دارند. این صنعت‌ها شامل صنعت کفش است که دارای 59 درصد از کارکنان بالای 50 سال در حال حاضرکشور می باشد.

برزیل
سازمان صنعت دباغی این کشورCICB گفته است که قانون چرم این کشور که از سال 1965 به اجرا درآمده است، همچنان کمک می‌کند تا از مصرف‌کنندگان در برابر شرکت‌هایی که سعی می‌کنند از ویژگی‌های چرم در حالی که از مواد مصنوعی در ترکیب محصولات خود استفاده می‌کنند محافظت کنند. CICB رسانه‌های اجتماعی را رصد می‌کند تا مطمئن شود که از کلماتی که اشاره به چرم می‌کنند به درستی استفاده می‌شوند. گفته می‌شود که درسال‌های اخیر بیش از 80000 تخلف را به مسئولین گزارش داده‌اند.
کانادا
برند کانادایی CANADA GOOSE که در تورنتو مستقر است و در حوزه محصولات طبیعت گردی فعالیت می‌کند، محصول همه فصل خود به نام Glacier trail را معرفی کرد که از ویژگی‌های آن می‌توان به فناوری ضد آب، خاصیت تنفسی HDry ، زیره،های لاستیکی بادوام و پوشش محافظ ساخته شده از چرم پوشیده شده با لایه‌ای از پلاستیک نام برد.Canada goose می‌گوید کفش‌های تریل با قیمت عالی برای شما نهایت عملکرد، خلاقیت، ضد آب بودن و مواد تنفس‌پذیر را به همراه می‌آورد. این شرکت رشد درآمد سالانه 31 درصدی را برای سال 2022 به ثبت رسانده است.

ژاپن
برند ژاپنی Mizuno می‌گوید که نسخه جدید مجموعه کفش‌های Wave Neo از کربن خنثی خواهد بود. این مجموعه جدید دارای نسخه‌های مشکی کفش‌های دویدن Wave Neo Wind و Wave Neo Ultra است. میزونو گفت که پلی‌استر بازیافتی و مواد گیاهی را برای ساخت کفش انتخاب کرده است تا انتشار کربن را در طول تولید پایین نگه دارد. علاوه بر این Mizuno با بنیاد جنگل ملی ایالات متحده برای کاشت تقریبا 50000 درخت در جنگل ملی Boise در آیداهو همکاری کرده است.

چین
بیست و دومین اجلاس بین‌المللی پایپوش اتحادیه بین‌المللی متخصصان صنعت کفش( یو.آی.تی‌.آی.سی) در سال ۲۰۲۵ در شانگهای همراه نمایشگاه سراسری چرم چین برگزار می‌شود. بیست و یکمین دور این اجلاس در ۲۲ سپتامبر در میلان پایان یافت و بیش از ۳۰۰ شخصیت این صنعت از ۲۱ کشور حضور داشتند.

هنگ‌کنگ
برگزارکنندگان ای‌پی‌ال‌اف تایید کردند تغییرات چشم‌گیری در سال ۲۰۲۴ در این نمایشگاه رخ خواهد داد. این تغییرات قرار بود در سال ۲۰۲۰ به اجرا در آید که به علت شیوع کرونا لغو شد. پیش از این ین نمایشگاه در طبقه یک تالارهای یک الف تا یک E مرکز نمایشگاهی هنگ‌کنگ برگزار می‌شد و اکنون قرار است به طبقه ۳ انتقال یابد. بخش خوش‌پوشی و مواد خام نیز از طبقه سه به یک انتقال می‌یابد تا بخش خوش‌پوشی در این نمایشگاه محوریت بیش‌تری نسبت به چرم پیدا کند.

استرالیا:
شرکت کالاهای ورزشی نیوبالانس خط‌مشی‌های تامین مواد خام خود را اصلاح کرده است تا از دسامبر سال آینده پوست کانگورو استفاده نکند. پیش از این در اوایل امسال نایک و پوما نیز چنین تصمیمی گرفته بودند.

اسپانیا:
گروه ال‌وی‌ام‌اچ مالسونز شرکت دباغی و چرم‌سازی اسپانیایی وردولنو را به مالکیت خود در آورد تا از تخصص این گروه در حوزه کالاهای چرمی بهره‌مند شود و با متخصصان محلی همکاری کند.


منبع: World Footwear
ترجمه شادی کدخدازاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید