آغاز احداث شهرک کارگاهی کفش دانسفهان

0
420
آغاز احداث شهرک کارگاهی کفش دانسفهان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: احداث شهرک کارگاهی و صنفی کفش دانسفهان با هدف حمایت از صنایع کوچک و کسب و کار‌های فعال منطقه در این حوزه کلید خورده است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رضا صفاری با اشاره به اینکه احداث شهرک کارگاهی و صنفی کفش دانسفهان با هدف حمایت از صنایع کوچک و کسب و کار‌های فعال منطقه در این حوزه کلید خورده است، گفت:  بیش از ۱۰۰ کارگاه تولید کفش و در زمینی به مساحت پنج هکتار برای احداث این شهرک کارگاهی در نظر گرفته شده و امور مربوط به تهیه و تملک آن نیز آغاز شده است.

صفاری با اشاره به اینکه تمام حالت‌های جذب سرمایه گذار در این شهرک کارگاهی پیش بینی شده، تصریح کرد: برخی کارگاه‌ها در این شهرک از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی احداث و به تولیدکنندگان در قالب اجاره واگذار خواهد شد و به برخی از سرمایه گذاران نیز زمین همراه با نقشه ساخت واگذار می‌شود.

به گفته وی، احداث فروشگاه عرضه مستقیم محصولات کیف و کفش دانسفهان نیز در این شهرک پیش بینی شده است.

این مسئول بیان کرد: با ساخت شهرک کارگاهی و صنفی دانفسهان، کارگاه‌های تولیدی کفش ساماندهی شده و صاحبان این صنف در یک فضای تولیدی مناسب می‌توانند نسبت به توسعه کسب و کار خود اقدام کنند.

صفاری ادامه داد: احداث این شهرک کارگاهی در راستای تکمیل خوشه صنعتی کفش دانسفهان، کمک به صنایع و کسب و کار‌های کوچک و همچنین ساماندهی آن‌ها در زمینه برندسازی، تامین مواد اولیه، بازاریابی و صادرات انجام می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۱۲۰ کارگاه تولید کفش در شهر دانسفهان از توابع شهرستان بویین زهرا فعال هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید