در یک مسیر حرکت کنیم

0
311
افشین شادی مهر، مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

سلام بر عزیزانی که مجله را می‌خوانند و ما را در صفحات مجازی دنبال می‌کنند. باورکنید که ما برای تک تک این مطالب چه خودم و چه تیم مجله اخبار صنعت چرم و کفش بسیار وقت می‌گذاریم و زحمت می‌کشیم که شما عزیزان از آن استفاده کنید پس با دقت بخوانید و ما را از نظراتتان آگاه کنید.
آخر شهریور ماه انتخابات اتاق اصناف تهران است و با قانون جدید، اعضای قبلی اجازه حضور ندارند و نیروی تازه نفس و جوان به اتاق اصناف راه پیدا خواهند کرد. البته این بستر از سال‌ها پیش آماده شده بود و امروز به ثمر نشست. این امر یک تجربه جدید است که خوب یا بد بودن آن را باید به زمان سپرد.
موضوع دیگری که در این میان اتفاق افتاد این بود که هیچ یک از چهار اتحادیه کفش، کیف و چرم خود را برای اتاق اصناف کاندید نکرده است که این امر جای تامل دارد. یا واقعا ما به آن خودباوری نرسیده‌ایم یا این که روسای اتحادیه‌های صنعت ما آن وقت لازم را ندارند تا عضو اتاق اصناف شوند. البته ما امیدوار بودیم که در این مقطع زمانی حداقل یک اتحادیه از صنعت ما در اتاق اصناف تهران حضور داشته باشد. به هر حال برای اعضای جدید آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در راستای 800 میلیون صادرات با این بزرگواران به توافقات خوبی برسیم هر چند که همه این دوستان از دوستان قدیمی هستند.
اتفاق مهم دیگری که در شهریور ماه افتاد، انتصاب دکتر محسن گرجی به سمت معاونت اداره کل صنایع چرم و نساجی وزارت صمت بود. با توجه به سابقه‌ای که ایشان در صنعت چرم دارند امیدواریم که برنامه‌های وزارتخانه نیز هم راستا با اهداف ما که همان صادرات است شکل گیرد.
پس برای رسیدن به این هدف بزرگ همه چیز مهیاست و ما باید خودمان یعنی تشکلهای صنفی و صنعتی و دولت بتوانیم با هم به یک توافق برسیم و از دولت بخواهیم تا با صنعت و صنف مهربان‌تر باشد.


به امید دستیابی سریع به این مهم
افشين شادی‌مهر

مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید