چرم ماهی 9 برابر چرم گاوی و گوسفندی مقاومت دارد

0
297
چرم ماهی 9 برابر چرم گاوی و گوسفندی مقاومت دارد

مدیر گروه تولیدی چرم ماهی با بیان اینکه چرم ماهی در دنیا سابقه 20 ساله دارد،‌ عنوان کرد: با توجه به اینکه پوست ماهی دور ریز بود و بعضا با قیمت بسیار نازل برای تولید آرد ماهی استفاده می‌شد، از 3 سال گذشته ما موفق شدیم پوست ماهی را بومی سازی و به چرم تبدیل کنیم.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش محسن بابایی در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه این شرکت از انواع ماهی های بومی کشور چرم تولید می‌کند، عنوان کرد: در حال حاضر هر سانتی متر مربع چرم ماهی خاویاری در خارج از کشور یک یورو ارزش گذاری می شود؛ این در حالی است که ما توانسته ایم در ایران تکنولوژی تولید آن را بدست آوریم. در حال حاضر قیمت ما نسبت به خارج از کشور بسیار ارزان تر است و قابلیت صادرات دارد.

وی با بیان اینکه چرم ماهی 9 برابر چرم گاوی و گوسفندی مقاومت دارد، اظهار کرد: محصولاتی مانند کیف، کفش، کمربند، جا سوییچی و جا کارتی را می‌توان از چرم ماهی تولید کرد. در واقع چرم ماهی 9 برابر چرم گاوی و گوسفندی مقاومت دارد.

مهندس بابایی اظهار کرد: چرم ماهی دوستدار محیط زیست است؛‌ زیرا عملا دورریز ماهی را تبدیل به یک کالای با ارزش شده است. با این کار به نوعی از آلودگی محیط زیست جلوگیری شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید