ایجاد 5 هزار فرصت شغلی در شهرک صنعتی کفش و چرم تبریز

0
870

استاندار آذربایجان شرقی گفت: با افتتاح شهرک صنعتی کفش و چرم تبریز، بیش از 5 هزار فرصت شغلی ایجاد شده و تمامی خدمات مرتبط با این صنعت در این شهرک مستقر می شوند.

به گزارش اخبار صنعت به نقل از برنا، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید از سه مجموعه تولیدی و خدماتی در شهرستان تبریز، در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی شهرک تخصصی کفش و چرم تبریز توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

وی افزود: این شهرک در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار در حال احداث است و ۱۶۲ واحد تولیدکننده کیف و کفش در آن مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمام فرایند تولید و فروش کیف و کفش در این شهرک انجام خواهد شد، اظهار داشت: علاوه بر تولید این محصولات در این شهرک، در آن خدمات جانبی مانند مراکز فروش، سوغات سرا و مراکز رفاهی برای گردشگران نیز ایجاد می شود تا در کنار خرید از امکانات تفریحی و گردشی آن نیز استفاده کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برای احداث این شهرک، ۶۰۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات توسعه روستایی پرداخت می شود، ادامه داد: راه اندازی این شهرک موجب رونق اقتصادی استان می شود.

پورمحمدی در خصوص مجموعه تفریحی و گردشگری هلیا نیز گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری 480 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی احداث می‌شود و می تواند نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری استان داشته باشد.

وی همچنین درخصوص فعالیت های شرکت کلرپارس گفت: این شرکت از جمله شرکت های متخصص و فعالی است که با کادر اجرایی مجرب، اقدام به تولید محصولات استراتژیک و دانش بنیان کرده و بخش اعظمی از نیازهای کشور و حتی برخی کشورهای دیگر را تامین می کند.

استاندار آذربایجان شرقی بر توجه به استفاده از تکنولوژی های جدید برای تولید محصولات در این شرکت تاکید کرد و افزود: بی توجهی به سرعت رشد تکنولوژی و عدم بهره برداری از آن، منجر به از دست دادن توان رقابتی و کاهش کیفیت تولید در هر مجموعه ای می شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید