احترام به کار تیمی

0
513
افشین شادی مهر، مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

سلام بر عزیزان و بزرگوارانی که سالهاست ما را همراهی می‌کنند و نظرات و پیگیری هایشان، دلگرمی ما برای ادامه مسیر است.
تبریک می‌گویم به همه متولدین تیرماه از جمله خودم که در این ماه پربرکت متولد شدیم. پیش از این نیز بارها گفته‌ام که در زمینه ماه و ستارگان بسیار خوانده‌ام و معتقدم که رازهایی در آن نهفته است و واقعیت‌هایی به همراه دارد. برای مثال کسانی که در این ماه به دنیا می‌آیند در کارهایشان بسیار مصمم هستند و کار را تا به آخر پیش می‌برند.
روزی که وارد صنعت کفش و جامعه صنعت کفش شدم، در اساسنامه نوشته بود که هدف ارتقای صنعت کفش است و من هم افتخار شاگردی بزرگانی چون سروش‌فر که آن زمان رئیس هیات مدیره جامعه بودند را داشتم. ایشان هم متولد ماه تیر هستند و جا دارد به ایشان هم تبریک بگویم. از همان روز ما تمام فکر و ذهن و قلب خود را گذاشتیم تا به این مهم دست پیدا کنیم حتی زمانی که عذر ما را از جامعه خواستند من و جمعی از دوستان تصمیم گرفتیم تا در این مسیر بمانیم و کار را ادامه دهیم و چند سال بعد زمانی که دیدم دوستان نیز به دنبال منافع شخصی خود هستند به طور مستقل اقدام کردم و به این کار ادامه دادم و خدا را شکر موفق بوده ام و امروز جزو چند مجله برتر صنعت کفش و چرم دنیا هستیم و در دنیا و ایران عزیز ما را می شناسند.
من از ابتدا به دنبال رشد و توسعه صنعت کیف و کفش و چرم کشور بودم و به همین دلیل با تمام افراد و تشکل‌های این صنایع در داخل و خارج از کشور در ارتباط هستم. با خود و تیمم عهد بسته‌ام که تا آخر عمر هم در این مسیر حرکت کنم. بارها گفته‌ام که کارها فقط به صورت تیمی پیش می‌رود. من و سازمانم با سختی بسیار در این مسیر گام برمی‌داریم اما برای تحقق اهداف صنعت مصمم هستیم و نیازمند یاری کل صنف. به همین دلیل در ده سال گذشته اگر به مقاله‌های من توجه کنید بارها این موضوع را گفته‌ام و همچنان به آن معتقدم که ما فقط با کار تیمی می‌توانیم پیروز باشیم. با پاس کاری و گوش کردن به حرف مربی و احترام به مشوقین می‌توانیم پیروز شویم. ما زیر پرچم هیچ دسته، گروه، اتحادیه یا تشکلی نیستیم و فقط برای پرچم کشورمان فعالیت می‌کنیم و امیدواریم باافتخار در روز مرگمان پرچم ایران بر روی تابوتمان کشیده شود و تا جایی که خون در بدن داریم برای سربلندی این پرچم حرکت می‌کنیم. اگر همه ما این گونه فکر کنیم آن وقت می‌توانیم کشوری بسازیم که پاسپورتش در تمام دنیا اعتبار دارد و مرزها برایش باز است و واحد پولی آن نیز در تمام دنیا پذیرفته می‌شود. ما به امید آن روز فعالیت می‌کنیم و معتقدیم که صنعت کیف و کفش و چرم می‌تواند ما را به این مهم برساند.


به امید فرداهای بهتر، شاد و پيروز با ایده های مثبت
افشين شادي‌مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید