کلینیک تخصصی لیموطب، خدمتی ماندگار

0
166
لیموطب
لیموطب

کلینیک تخصصی لیموطب، خدمتی ماندگار

جواد خاوری مدیر شرکت لیمو طب، متولد استهبان استان فارس در آبان ۱۳۴۴ است و تحصیلات خود را تا حد دیپلم ادامه داده است.

جواد خاوری در گفت وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد:‌ پدر من کارمند اداره برق بود و تجارت هم می‌کرد. در جوانی ابتدا از کابینت‌سازی آغاز کردم و به قول معروف کل استهبان را من کابینت کردم. باید با همه راه بیایید و بین مردم محبوب شوید. خیلی‌ها معروف هستند، اما محبوب کسی نیستند. مشتری در انتظار من می‌ماند که وقت پیدا کنم تا برایش کابینت بسازم.
وی ادامه داد: در سال ۱۳۶۴ پس از خدمت سربازی، نمایشگاه ماشین تاسیس کردم که در آن زمينه هم موفق بودم و خدا را شکر همیشه روزی خوبی داشته‌ام.
مدیر شرکت لیمو طب در پاسخ به این پرسش که چگونه وارد حوزه کفش شدید، گفت: دوستی در سیرجان داشتم که در حوزه کفش فعال بود، او به من‌ پیشنهاد کار در حوزه کفش داد، من نیز به تهران آمدم و گرفتار کار در حوزه کفش شدم. کار خود را با کفش زنانه آغاز کردم. سال ۱۳۷۴ و سال اول کار خود، روزانه هزار جفت کفش می‌فروختیم، درحالی‌که آن روزها با کفش آشنایی هم نداشتم. پس از مدتی بیتاپاسارگاد را با دوستان خود راه‌اندازی کردم. بیتا به معنی بی‌همتاست و پاسارگاد هم از شیراز گرفته‌ایم. بیشتر از 10 سال با دوستان شریک بودیم که بعدها از هم جدا شدیم و هرکس کار خودش را ادامه داد، البته دوستان صمیمی باقی ماندیم.
خاوری در پاسخ به این پرسش که لیمو طب را چگونه تاسیس کردید، گفت: زمانی که بیتاپاسارگاد را داشتیم، سعی کردیم برند دیگری هم داشته باشیم که لیمو طب را ثبت کردیم. من یک پسر با معلولیت جسمی دارم که البته باهوش است و مهندسی کامپیوتر خوانده است. زمانی که به مدرسه پسرم می‌رفتم و سایر بچه‌ها را می‌دیدم، تصمیم گرفتم در این راستا گام بردارم. زمانی که یک کفش طبی برای بچه‌های معلول تولید می‌کنم، بسیار فراتر از جنبه مادی، از این کار لذت می‌برم. من در زمینه تولید کفش طبی بسیار لذت می‌برم و به آن عشق دارم، هرچند تولید کفش طبی چندان درآمد بالایی برای من ندارد و این جمله همیشگی من است که عشق‌بازی هزینه دارد و اشتباه هم تاوان دارد.

همکاری با اتریشی‌ها

مدیر برند لیموطب در ادامه می‌افزاید: یک دفتر و یک کلینیک تاسیس کرده‌ایم. در دانشگاه توانبخشی ایران نیز کلینیک داریم که در آنجا هم کار علمی و هم کارهای پزشکی انجام می‌دهیم و به تازگی نیز در اتریش، کار روی کفش‌های طبی را آغاز کرده‌ایم تا خدمتی برای ملت ایران انجام داده باشیم.


جواد خاوری، درباره حوزه فعالیت کفش خود عنوان‌ کرد: تعدادی مشتری‌ داخلی داریم که کار خود را به آنها ارائه می‌دهیم و برخی از محصولات خود را نیز صادر می‌کنیم. کارهای طبی پزشکی خود را صادر می‌کنیم. ما برخی اطلاعات علمی را از خارج می‌گیریم و در ایران بومی‌سازی می‌کنیم.

نصحیت به جوانان

خاوری در ادامه با تاکید بر این موضوع که معروف بودن با محبوبیت فرق دارد، گفت: هنرپيشه معروف بسیار داریم، اما محبوب نیستند. محبوبیت به راحتی به دست نمی‌آید و با کردار نیک حاصل می‌شود. اگر پندار، گفتار و کردار نیک را اجرا کنید، به خدا خواهید رسید و با همان‌ها هم محبوب خواهید شد. محبوبیت با گذشت و مهربانی به دست می‌آید. من چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری، همین‌گونه بوده‌ام. از طرفی دیگر کار مردم را نیز به درستی راه می‌اندازم.
وی در پایان خطاب به جوانان گفت: جوانان باید پندار، گفتار و کردار نیک داشته باشند و هیچگاه دروغ نگویند. کره زمین گرد است و ما هر کاری انجام‌ بدهیم به خود ما بازمی‌گردد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید