هدف گذاری گروه صنعتی ملی برای صادرات یک میلیون جفت کفش

0
429
هدف گذاری گروه صنعتی ملی برای صادرات یک میلیون جفت کفش

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی و مجموعه کفش ملی در نمایشگاه اکسپو در بیان هدف‌گذاری و پیش‌بینی صادرات این گروه گفت: امیدواریم اکسپو ۲۰۲۳ آغاز عبور از توقف صادرات برای این گروه صنعتی و کفش ملی باشد و بتوانیم به تحقق هدف‌گذاری برای صادرات یک میلیون جفت کفش را به دست آوریم.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، علی اصغر محمدپور در گفت و گو با آتیه آنلاین در نمایشگاه اکسپو در پاسخ به پرسش توانمندی های صادراتی و بازارهای هدف شرکت اضافه کرد: کفش ملی با سابقه ۶۰ سال در کشور توانسته منشأ اثر باشد و البته بخشی از بازار و سهم داخلی کشور را داراست.

او در ادامه افزود: برای توسعه تولید قطعا به صادرات نیاز هست با توجه به اینکه بهای تمام شده ما به دلیل عواملی مانند قیمت مناسب انرژی، دستمزد و حمل و نقل، شرکت ما مزیت رقابتی برای صادرات به کشورهای همسایه و حتی آفریقا دارد.
محمدپور با اشاره به مذاکرات شرکت در غرفه نمایشگاه در اکسپو با هیات‌های خارجی گفت: پیش‌بینی ما این است که به امید خدا در ماه جاری یا خرداد بتوانیم محموله صادراتی را به یکی از کشورهایی که در خلال نمایشگاه مذاکره کردیم ارسال کنیم.

مدیرعامل کفش ملی در پاسخ به نقش رشد تولید در افزایش صادرات گفت: بدون شک صادرات توسعه تولید را به دنبال خواهد داشت. گروه ما هم تلاش دارد که به قیمت مناسب محصولات را صادر کند و علاوه بر آن با توسعه تولید، بهای تولید شده سرشکن شود و بتوانیم قیمت کفش را در شرکت حتی‌المقدور افزایش ندهیم و یا حداقل افزایش قیمت را داشته باشیم.
محمدپور درباره میزان تولید کفش در این گروه تولیدی گفت: بیش از هزار نوع در رنگ ها و سایزهای مختلف مردانه، زنانه، بچگانه و ایمنی تولید و توزیع می‌شود.

او ادامه داد: در حال حاضر ۲.۵ میلیون زوج کفش توزیع می شود و امیدواریم با توسعه صادرات شاهد افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی تولید و توزیع در سطح کشور باشیم.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی و مجموعه کفش ملی از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن ۲۷ نمایشگاه اکسپو حضور دارد و ضمن معرفی توانمندی های خود با هیات‌های بازدیدکننده در زمینه صادرات مذاکراتی انجام می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید