نمایشگاه دائمی چرم سی سی در تبریز افتتاح شد

0
442
نمایشگاه دائمی چرم سی سی در تبریز افتتاح شد

نمایشگاه دائمی چرم سی سی با حضور جمعی از مسئولین و عموم مردم روز گذشته افتتاح شد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از نصر، روز گذشته نمایشگاه دائمی چرم سی سی با حضور چهره های نام آشنای استانی و کشوری در منطقه شریعتی شمالی تبریز افتتاح شد.

 آرش خادم، مدیر مجموعه چرم سی سی، در حاشیه افتتاح نمایشگاه با اشاره به قدمت بالای این مجموعه در ارائه محصولات چرمی گفت: این مجموعه هفتاد سال پیش برای نخستین بار توسط استاد محمد خادم بنیان گذاری شده و افراد زیادی در این مجموعه زحمات زیادی را در طول سال های گذشته کشیدند.

وی با بیان اینکه محمد خادم به عنوان شگفتی ساز در این هنر بوده است اظهار داشت: استاد محمد خادم در طول سال های گذشته به طور شبانه روز در این مجموعه فعالیت کرده و شاگردان زیادی را به عرصه هنر چرم معرفی کرده است.

خادم با بیان اینکه کفش تبریز مدیون زحمات این چهره می باشد، خاطر نشان کرد: کفش دست دوز انواع مختلفی دارد و به صورت تخصصی تولید می شود که هرکدام از اساتید یک نوع از انواع کفش های تبریز را تولید می کنند اما محمد خادم تبحر خاصی در تولید انواع کفش های تبریز را داشت و در این زمینه منحصر به فرد بود.

مدیر مجموعه چرم سی سی در پایان اعلام کرد: امیدوارم با همکاری عمومی بتوانیم بازهم کفش تبریز را به جایگاه واقعی خود برسانیم چراکه هرکسی کفش تبریز را استفاده کرده است، ارزش آن را می داند بنابراین به عنوان وارث این هنر تمام تمرکز خود را برای رسیدن به این هدف خواهیم گذاشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید