مشارکت اندک فعالان صنفی برای دریافت شناسه یکتا

0
58
دریافت شناسه یکتا
دریافت شناسه یکتا

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران: مشارکت اندک فعالان صنفی برای دریافت شناسه یکتا/ میز خدمت در اتاق اصناف ساری تشکیل شد

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از اتاق اصناف ایران، رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران با اشاره به روند کند دریافت شناسه یکتا از سوی فعالان صنفی استان گفت: به رغم اطلاع‌رسانی گسترده‌‌ایی که از سوی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها انجام شده است، اما متاسفانه مشارکت در این طرح کم بوده است.

تورج ایمانی افزود: با توجه به اینکه فرآیند دریافت شناسه یکتا برای برخی از فعالان صنفی دشوار بوده، لذا در این راستا کلیپ‌های آموزشی تهیه و در اختیار اتحادیه‌ها قرار داده شد تا از طریق فضاهای مجازی در گروه‌های مختلف منتشر شود.

وی ادامه داد: با هدف تسریع روند دریافت شناسه یکتا همچنین، میز خدمتی در اتاق اصناف ساری تشکیل شد تا بتوانیم اطلاعات و آموزش‌های لازم را در بدو ورود مراجعه‌کنندگان به اتاق، در اختیار آنها قرار دهیم.

به گفته رئیس اتاق اصناف ساری، با توجه به اینکه آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت ماه اعلام شده است، لذا باید واحدهای صنفی هر چه سریع‌تر برای اجرای این طرح اقدام کنند. در این راستا با همکاری صدا و سیمای مرکز استان، قرار است علاوه بر اطلاع‌رسانی، آموزش‌های لازم را برای دریافت شناسه یکتا ارائه دهیم. همچنین با هدف یادآوری مهلت زمانی دریافت شناسه یکتا، به کلیه اتحادیه‌ها و فعالان صنفی پیامک ارسال می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید