روزهای پر برکت

0
152
شراره کدخدازاده- سردبیر ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش
شراره کدخدازاده- سردبیر ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش

روزهای پر برکت

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، اول فصل پاییز و اول مهر ماه بدون شک برای هر کدام از ما یادآور خاطراتی از دوران کودکی و رفتن به مدرسه است. خرید نوشت افزار، کیف و کفش، لباس و هر وسیله‌ای که اشتیاقمان را به یک سال دانش اندوختن افزایش دهد، گویی قرار است که ما دنیا را تغییر دهیم و در آینده‌ای نه چندان دور به همه آرزوهایمان برسیم.
نمی‌دانم با گذشت زمان ما تغییر کرده‌ایم یا تاثیرات جامعه بر ما به قدری بوده است که حتی کوچکترین دلخوشی‌ها نیز فراموش شده است.
بنا به گفته روسای اتحادیه کفاشان و سراجان، تولیدکنندگان کیف و کفش نتوانستند فروش خوبی در این ماه داشته باشند و این امر صرف نظر از اتفاقات دیگر مستقیما به وضعیت اقتصادی عموم مردم باز می‌گردد.
تجربه نشان داده که شش ماهه دوم سال اوضاع اقتصادی صنایع چرم و کفش بهتر بوده و فروش بیشتری داشته‌اند و ما هم امیدواریم که این روند امسال نیز تکرار شود. با آغاز مهرماه نمایشگاه‌ها هم آغاز شده و ما نمایشگاه تهران را پشت سر گذاشته‌ایم.
نکته‌ای که در نمایشگاه امپکس امسال بسیار حائز اهمیت بود حضور پرقدرت تولیدکنندگان چرم در نمایشگاه بود که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشند. تا پایان سال چهار نمایشگاه داخلی دیگر داریم علاوه بر آن نمایشگاه‌های خارجی نیز همانند آیسف، اکسپوریوا شو ایتالیا، چرم هند و APLF نیز برگزار خواهند شد که به یاری خداوند در همگی آنها حضور خواهیم داشت و با افتخار در کنار صنایع چرم و کفش کشور هستیم.
همانطور که حتما اطلاع دارید نشریه اخبار صنعت چرم و کفش تنها یکی از راه‌های ارتباطی ما با شما است و علاوه بر آن ما در فضای مجازی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای را داریم. صفحه اخبار صنعت چرم و کفش در اینستاگرام و همچنین سایت اخبار صنعت چرم و کفش به صورت روزانه اخبار و اطلاعات جدید را در دسترس شما قرار خواهند داد. تا به امروز تمام تلاش خود را هم کرده‌ایم که به صورت منظم و هر ماه مجله را منتشر کنیم و در اختیارتان قرار دهیم و تا پایان سال نیز بر عهد خود خواهیم ماند.
تا پایان سال فرصتی نمانده و تا چشم بر هم زنیم یک سال دیگر را هم پشت سر گذاشته‌ایم. ما هم با شما دونده این مسیر هستیم. مسیری که شاید موانع اجتماعی و اقتصادی زیادی داشته باشد اما حتما در کنار یکدیگر به پایان راه و پایان سال 1402 خواهیم رسید و روزهای پربرکتی را تجربه خواهیم کرد.


به امید آن روز
شراره کدخدا زاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید