دورهمی پايان سال در اتحاديه کفاشان دست‌ دوز

0
331

سنت ما ايرانيان است که در پايان سال کارهای ناتمام خود را به سرانجام برسانيم و از کسانی که يک سال با آنها همراه بوده‌ ايم تشکر کنيم تا سال جديد را با فراغ خاطر و انرژی مثبتی آغاز کنيم. به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، بنا بر اين سنت، اتحاديه کفاشان دست دوز تهران نيز در روزهای پايانی سال 1401 برای تقدير و تشکر از تمام کسانی که به نوعی در پيشبرد صنف همکاری داشته‌اند مراسمی را برگزار کرد.

اين مراسم با حضور اعضای هيات مديره اتحايه کفش دوز، کارمندان بخش‌های آن، توليدکننده‌ها و تجار به نام، در طبقه فوقانی اتحاديه واقع در خيابان هدايت برگزار گرديد. در ابتدا رسول شجری به عنوان ميزبان، در مورد رخدادهای صنعت کفش دست دوز در سال 1401 توضيحاتی دادند و همچنين در مورد برنامه‌های سال آينده اتحاديه و تاريخ نمايشگاه امپکس مطالبی را عنوان کردند.

بعد از پذيرايی ناهار از پيشکسوتان اتحاديه بابت سال‌ها خدماتشان در صنعت قدردانی شد و لوح يادبودی نيز به آنها تقديم گرديد. ولی رضايی از تجار صنعت کفش صحبت‌ها و نصايح قابل توجهی در گفت و گو با حاضران مطرح کردند و افشين شادی مهر مدير مسئول ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش نيز در خصوص تجارب خود از سفرها و حضور در نمايشگاه‌های شهرها و کشورهای ديگر گفتند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید