دستاوردی جدید از شرکت منسوج نبافته خراسان

0
405
دستاوردی جدید از شرکت منسوج نبافته خراسان

بی شک یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه، ارائه محصولات جدید برای مشارکت کنندگان در نمایشگاه است. در حاشیه برگزاری نمایشگاه کیف و کفش مشهد گفت و گویی با محمد مهدی فلک‌دین، مدیر عامل شرکت منسوج نبافته خراسان داشتیم تا شما خوانندگان را با محصولی جدید و دستاوردی تازه از این شرکت آشنا کنیم.

مهدی فلک دین مدیرعامل منسوج نبافته خراسان با اشاره به اینکه امسال بیست و سومین سال فعالیت شرکت منسوج نبافته است گفت: در حال حاضر ما در شرکت منسوج نبافته استراکچر میانی کفش از جمله لایه‌های میانی، آستری‌ها و کفی‌های کفش، تکسون‌های الیافی، اشتروبل‌های نخ دار و ساده، پشت‌گونی و لایه‌های جورابگیرها تولید می‌کنیم.
وی درباره دو محصول جدیدی که در نمایشگاه مشهد عرضه کرده‌اند گفت: ما در این نمایشگاه دو محصول جدید به نام تکسون الیافی فوم‌دار (ورقی) EVA یا همان پفک را در ابعاد یک متر در 5/1 متر، برش خورده و براساس سفارش مشتری و همچنین تکسون الیافی نخ‌دار(ورقی) در ضخامت‌های 5/1 و 2 میلیمتر برای تولید انواع کفش‌های اسپرت و صنعتی و یا هر محصولی که سازندگان آن به دنبال کیفیت بالاتری هستند ارائه کردیم.
وی در ادامه گفت: از آنجایی که در شرکت منسوج نبافته خراسان واحد R&D داریم و از نزدیک با مسائل و مشکلات تولیدکنندگان کفش آشنا هستیم متوجه شدیم که تولیدکنندگان کفش بعد از خرید تکسون آنها را برای انجام لمینت فوم EVA یا در اصطلاح پفک به لیمنت کار ارائه می‌کنند که قطعا انجام این کار مستلزم هزینه‌هایی بود. برای رفع این فرایند در شرکت منسوج نبافته تصمیم گرفته شده با ایجاد یک واحد جدید در خط تولید، فوم EVA را متناسب با نیاز مشتری در اندازه و ضخامت‌های مختلف به تکسون الیافی لمینت کرده و محصول جدیدی به نام «تکسون الیافی فوم‌دار» تولید کنیم که خوشبختانه مورد استقبال و تشویق فعالان صنعت کفش و دوستان قرار گرفت.
مدیرعامل منسوج نبافته درباره مزیت‌های اصلی تولید تکسون الیافی فوم‌دار گفت: مهمترین مزیت این محصول صرفه‌جویی در وقت و زمان و همچنین کاهش هزینه‌های تولید کفش است. در تولید این نوع تکسون برای رفاه تولیدکنندگان کوچک و خرد نیز بسته‌بندی خاصی با تعداد و حجم کم و البته مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. در حالت عادی اگر مصرف کننده‌ای بخواهد سفارش تکسون به لمینت کار ارسال کند باید حجم بالایی تکسون خریداری کرده تا هزینه‌های حمل و نقل توجیه اقتصادی برای آنها داشته باشد.
از آنجایی که تولید تکسون الیافی فوم دار به صورت دستگاهی و فوم رول لمینت می‌شود لذا تمام قسمت‌های آن یکنواخت چسبیده شده در نهایت ضایعات کار مصرف‌کننده بسیار کاهش می‌یابد.
فلک دین در ادامه اظهار داشت: ما با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، استفاده از اینترنت و بهره‌گیری از تجربه تولیدکننده همکار خارجی و بررسی نیازهای داخل و رفع مشکلات تولیدکنندگان کفش تلاش کردیم فروش را روان‌تر کنیم و در عین حال مشکلات تولیدی‌های کفش کشور را برطرف سازیم.
در شرکت منسوج نبافته ما به دنبال کاهش هزینه‌های تولید هستیم. به هیچ عنوان به دنبال افزایش قیمت تکسون نبوده و در مورد همین محصول جدید تکسون الیافی فوم‌دار نیز اجرتی بابت چسباندن فوم و لیمینت دریافت نمی‌کنیم فقط هزینه چسب و فوم رول را که خریداری می‌کنیم به قیمت محصول اضافه کرده‌ایم.
مدیر عامل شرکت منسوج نبافته خراسان در خصوص نمایشگاه مشهد و نتایج برگزاری نمایشگاه گفت: معتقدم به طور کلی برگزاری نمایشگاه رویدادهای خوبی برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه است. نمایشگاه مشهد به دلایلی مانند سرما و نزدیکی زمان برگزاری با نمایشگاه امپکس تهران و هم زمانی آن با شب یلدا با استقبال کم بازدیدکننده مواجه شد. اما همین نمایشگاه برای ما مزیت‌هایی نیز داشت از جمله حضور دوستان و همکارانی که در نمایشگاه‌های قبلی با فعالیت منسوج نبافته آشنا شده بودند، باعث افزایش اعتبار و کسب اعتماد بیشتر از آنها شد و این عوامل باعث شد در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه برای اخذ نمایندگی برای شهرهای اصفهان و تبریز وارد مذاکره شویم. همچنین در حاشیه برگزاری نمایشگاه برای آشنایی بیشتر فعالان صنعت، بازدیدی از خط تولید شرکت منسوج نبافته در نظر گرفتیم که خوشبختانه با استقبال خوب عزیزان و رئیس اتحادیه کفش همدان مواجه شد. در مجموع نمایشگاه مشهد با حاشیه‌هایی که داشت برای شرکت ما خوب بود.
فلک دین در پایان ابراز امیدواری کرد منسوج نبافته خراسان به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ صنعت کیف و کفش کشور بتواند نقش مثبتی برای افزایش کیفیت محصولات ایرانی داشته باشد.

خبرنگار: بهروز مجیدی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید