در هر نمایشگاه از محصول جدید رونمایی می‌کنیم

0
135
صندل آیسانا

شرکت تولیدی کفش آیسانا، تولیدکننده انواع صندل‌های مردانه و طبی در قم است .این برند طی سال‌های فعالیت، تمام همت خود را به کار گرفته تا محصولات کیفی روانه بازار کند.
مهدی محبی، مدیر شرکت آیسانا در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد:تمام تلاش ما بر این اساس بوده که تنها از نظر تجارت پیش نرویم، بلکه توسعه برند نیز داشته باشیم، بنابراین قصد داریم تا محصولات باکیفیت تولید کنیم. یک سال اخیر در حال بررسی بازار بوده‌ایم تا بتوانیم فروش خود را مورد بررسی قرار بدهیم.

توسعه برند جز اهداف ماست
وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که برند برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: برند همانند دو بال است. یک موضوع آن است که برند چه کاربردی می‌تواند داشته باشد و چه خدماتی می‌تواند ارائه بدهد، از سوی دیگر نیز باید روی احساس مشتری نیز کار کند.

حضور همیشگی در نمایشگاه‌ها
مدیر شرکت آیسانا در ادامه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه‌ها با ارائه محصولات جدیدتر حضور خواهیم یافت. حضور در نمایشگاه‌ها برای ما دارای اهمیت است. از این رو قصد داریم حضور چشمگیر و همیشگی در نمایشگاه‌ها داشته باشیم تا بتوانیم ارتباطات بهتری با مشتریان برقرار کنیم. در نمایشگاه آیسف توانستیم با بسیاری از شرکت‌های ترک ارتباط برقرار کنیم و حتی تا بستر همکاری نیز پیش رفتیم.
محبی در ادامه خاطرنشان کرد: ما پیش از این تنها به تولید و فروش فکر می‌کردیم، پس از آن تصمیم گرفتیم که بازه تولید خود را گسترده‌تر کنیم و دغدغه خود را روی یک بازه سنی خاص پیش بردیم که تاکید روی جوانان است. در حقیقت مخاطب اصلی خود را جوانان قرار دادیم و به سمتی پیش رفتیم که احساس نیاز را در مشتری‌ها ایجاد کنیم. 
وی در ادامه با اشاره به توسعه‌ای که برای آیسانا در نظر گرفته شده است، گفت: توسعه تولید صندل و مواد اولیه جزو برنامه‌های ماست و قصد داریم در زمینه توسعه مواد اولیه ارتباطات بیشتری بگیریم تا بتوانیم بازار بیشتری در این زمینه داشته باشیم.
مدیر شرکت آیسانا ادامه داد: محصولات جدید خود را در نمایشگاه‌های پیش‌رو در سال‌جاری ارائه خواهیم داد و هدف اصلی ما این است که مخاطب‌سازی برای مواد اولیه خود داشته باشیم. در نمایشگاه تبریز نیز صندل جدیدی رونمایی خواهیم کرد. در زمینه مواد اولیه نیز رونمایی خواهیم داشت. در زمینه نمایشگاه تخصصی مواد اولیه نیز برای اولین بار ما قصد حضور داریم. محبی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ورود به حوزه تولید کفش را دارید، گفت: بله در آینده نه چندان دور قصد ورود به حوزه کفش را نیز داریم.

کلام آخر
وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جدید با توجه به بالا و پایین شدن بازار بررسی‌های بیشتری انجام دادیم و روند کار ما آهسته‌تر پیش رفت. در شرایط کنونی و با توجه به نوسان بازار، کسب و کارها در رکود هستند، در چنین شرایطی مجموعه‌ها باید در کنار همدیگر قرار بگیرند و همکاری لازم را با هم داشته باشند تنها در چنین شرایط و همدلی است که امکان رشد وجود دارد.

مجله اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید