تکمیل زنجیره ارزش کفش موجب تولید بیشتر و رشد بازار می‌شود

0
86
محسن امیدیان
محسن امیدیان

تکمیل زنجیره ارزش کفش موجب تولید بیشتر و رشد بازار می‌شود

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایسنا، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری گفت: برپایی نمایشگاه «مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران-قم» موجب تکمیل زنجیره ارزش کفش می‌شود و به دنبال آن تولید عمیق‌تر محقق و بازار بهتری برای ارائه محصولات متنوع این صنعت ایجاد خواهد شد.
محسن امیدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران-قم» اظهار کرد: در حوزه کفش اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است، در سال‌های گذشته با محوریت نمایشگاه کفش قم ظرفیت خوبی برای بازار کفش ایران در منطقه ایجاد شد.
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال صنایع وابسته وارد میدان شده بودند، گفت: این اتفاق موجب شد زنجیره ارزش کفش در نمایشگاه کامل شود و در پی این اتفاقات، تولید عمیق‌تر و بازار بهتری برای ارائه محصولات متنوع ایجاد خواهد شد.
وی عنوان کرد: حرکت امسال نمایشگاه یک اقدام ابتکاری بود که باید به تمام فعالان این عرصه خسته نباشید گفت.
امیدیان با اشاره به اینکه زنجیره ارزش یک محصول باید تکمیل شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال بر اساس همین تفکر شکل گرفته است و باید حلقه‌های زنجیره کفش را با یکدیگر مرتبط کنیم و وجود فضایی مانند نمایشگاه‌ها موجب می‌شود این حلقه‌ها یکدیگر را بهتر پیدا کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید