تازه‌ ترین روندهای فناوری در نمایشگاه چرم چنای

0
348
تازه‌ ترین روندهای فناوری در نمایشگاه چرم چنای

ششمین دوره نمایشگاه طراحان همزمان با برگزاری نمایشگاه چرم هند در چنای برگزار شد. نمایشگاه طراحان که توسط شورای صادرات چرم همزمان با سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی چرم هند در هتل گرند چولا برگزار شد مورد استقبال بسیاری از طراحان هند و همچنین طراحان سراسر دنیا قرار گرفت.
در این نمایشگاه 32 شرکت طراحی از 10 کشور ایتالیا، روسیه، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا، پرتغال، فیلیپین، استرالیا، سوئیس، برزیل و بریتانیا حضور داشتند. همچنین 10 شرکت طراحی هندی نیز به صورت ویژه در ششمین دوره نمایشگاه طراحان شرکت کرده بودند.
این نمایشگاه از سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز بسیار مورد توجه طراحان سراسر دنیا قرار گرفته است چرا که در این نمایشگاه طراحان می‌توانند آثار خود را در معرض نمایش گذاشته و با شرکت‌ها و تولیدکنندگان بزرگ چرم و محصولات چرمی در ارتباط مستقیم باشند. البته لازم به ذکر است که چرم یکی از کانون‌های مهم در بخش طراحی به شمار می‌رود.
در کنار برگزاری این نمایشگاه‌ها و در رویدادهای هفته چرم هندوستان کنفرانس‌ها و نشست‌های مهم دیگری نیز برگزار گردید. در کنار آنها نشست مطبوعاتی با رسانه‌های بین‌المللی برگزار شد که برای پوشش رسانه‌ای اختصاصی نمایشگاه بین‌المللی چرم هندوستان به این نمایشگاه دعوت شده بودند. افشین شادی‌مهر، مدیر مسئول ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش نیز یکی از خبرنگارانی بود که به دعوت انجمن چرم هندوستان در این نمایشگاه و نشست مطبوعاتی حضور داشت.


در این نشست مطبوعاتی رئیس شورای صادرات چرم هندوستان عنوان کرد که بخش چرم و پایپوش هندوستان در حال هدف‌گذاری برای رسیدن به 13 میلیارد و 700 میلیون دلار صادرات تا سال 2030 با اتکا به 50 میلیارد دلار گردش مالی در بازه زمانی 2021-2022 است.
وی همچنین افزود: اکنون چشم تمام دنیا برای تامین مطمئن و انبوه فرآورده‌های دارای ارزش افزوده به هندوستان است. هدف بخش چرم و پایپوش تضمین کردن و بهره‌برداری بهینه از فرصت‌های نوپدید کسب‌وکار و افزایش چشم‌گیر صادرات در سال‌های آینده است.
صادرات در سال جاری تاکنون رشد خوبی داشته است و صادرات چرم، فرآورده‌های چرمی و پایپوش با رسیدن به ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار در بازه آوریل تا دسامبر ۲۰۲۲ و رشد ۱۷.۰۸ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال ۲۰۲۱ جهش چشم‌گیری داشته است. با توجه به بازار بزرگ و بالنده‌ای که در جهان وجود دارد در سال ۲۰۲۳ نیز فرصت‌های بسیار خوبی داریم. مجموعه‌ رویدادهایی هم در چارچوب هفته چرم چنای برگزار می‌شود رشد بالقوه این صنعت را افزایش می‌دهد.
سی و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چرم هندوستان از ۱تا ۳ فوریه ۲۰۲۳ در مرکز تجارت چنای برگزار شد و کل مجموعه محصولات صنعت چرم از مواد خام تا محصولات کامل و همچنین ماشین‌ابزارها، مواد شیمیایی، اجزا و غیره در آن به نمایش درآمد.
این نمایشگاه در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ در مرکز تجارت چنای افتتاح شد. چون این نمایشگاه پس از دو سال وقفه برگزار گردید در مورد موفقیت آن توقعات زیادی وجود داشت. این نمایشگاه هم سکوی تامین است هم شناخت تازه‌ترین روند های فناوری. بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند. برزیل، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک، نیوزلند، روسیه، عربستان، اسپانیا، سری‌لانکا، تایوان، هلند، ترکیه، امارت و بریتانیا از جمله شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بودند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید