افطاري ماه رمضان ؛ زندگي را به يکديگر هديه دهيم

0
217
افطاری ماه رمضان

29 فروردين ماه، به دعوت اتحاديه کفش اسلامشهر به ضيافت افطاري خاصي در برج ميلاد دعوت شديم. در بدو ورود با شاخه گلي رز و آينه‌اي کوچک مورد استقبال قرار گرفتيم. در مسير ورود افرادي با شال‌گردن‌هاي زرد ايستاده بودند و  با تشويق و شادي ازحضور مهمانان تقدير و تشکر مي‌کردند.

علي دهقان نايب رئيس اتحاديه کفش اسلامشهر ما را به سالن افطار راهنمايي کردند. دوستان توليدکننده کفش اسلامشهر و اعضاي اتحاديه کفش اسلامشهر نيز حضور داشتند. بعد از صرف افطاري به سالن پايين بازگشتيم تا در مورد برگزارکننده اين مراسم اطلاعاتي بدست بياوريم و با جمعيت طلوع بي نشان‌ها بيشتر آشنا شويم. جمعيت طلوع بي نشان‌ها با حمايت تخصصي از افراد درگير با معضل کارتن خوابي و اعتياد علاوه بر کمک به درمان و بازگرداندن آنها به جامعه، در تغيير نگرش و يادآوري مسئوليت‌هاي فردي نسبت به آسيب ديدگان اجتماعي و مسئله بي خانماني نيز تلاش مي‌کند.

مهماني مملو از افرادي بود که به زندگي بازگشته بودند و خدا را شاکر بودند از آشنايي با افرادي که از جان و دل براي آنها زحمت مي‌کشيدند و قدردان حضور در چنين جايگاه و مکاني بودند.

افطاری

خيرين اين مجموعه از تمام اقشار جامعه، از پزشکان و مهندسان گرفته تا توليدکنندگان و کارآفرينان و هنرمنداني بودند که همگي به جمعيت طلوع بي‌نشان خدمات مالي و معنوي ارائه مي‌کردند. از جمله کمک‌رساني توليدکنندگان صنعت کفش اسلامشهر نيز به افراد زلزله زده خوي و اهداي 10هزار جفت کفش بود.

شامگاه دوشنبه بيست و هشتم فروردين ماه، اعضاي انجمن توليدکنندگان پلي‌يورتان ايران، براي ديدار نوروزي و گپ و گفتي دوستانه، در ضيافت افطاري صميمانه‌اي گرد هم آمدند. در اين ديدار که به دعوت انجمن توليدکنندگان پلي‌يورتان ايران در محل هتل هماي تهران برگزار گرديد، هرچند فضاي رسمي حاکم نبود ليکن تبادل انديشه و اطلاعات، همانند  هر دورهمي ديگر هم صنفان به چشم مي‌خورد. در پايان شب، همگي با خاطره‌اي خوب  و انگيزه‌هايي بيشتر در رونق بخشيدن همزمان به کسب و کار خويش و صنعت پلي‌يورتان کشور، همکاران خود را ترک گفتند.

29 فروردين 1402، ديد و بازديد اتحاديه‌ها و انجمن‌هاي صنعت پوشاک کشور به ميزباني انجمن نشان‌هاي تجاري پوشاک ايران در کافه درسا برگزار شد. در اين مراسم بيش از 60 نفر از صاحبين کسب و کار و فعالين صنعت پوشاک کشور حضور داشتند.

کافه درسا چاشني حضور انجمن نشان‌هاي تجاري پوشاک ايران بود تا تجربه‌اي به ياد ماندي از اين هم نشيني ارائه دهد.

لازم به ذکر است انجمن دارندگان نشان‌هاي تجاري پوشاک ايران از سال 1401 با هدف بقا و توسعه پايدار اکوسيستم برندهاي پوشاک ايران و با ثبت نام بيش از يک صد برند ايراني آغاز به کار کرده و در تلاش است که اين گنجينه بزرگ توليد هويت و ثروت ايراني که همانا شکوفايي برندهاي ايراني مي‌باشد را به جايگاه والايي برساند. ماموريت انجمن دارندگان نشان‌هاي تجاري پوشاک ايران هم‌افزايي بين اعضا، توانمندسازي اعضا و بالابردن قدرت مطالبه گري مي‌باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید