گرانقیمت‌ترین کفش‌های جهان در سال 2023

0
337
گرانقیمت ترین کفش ها

شماره 7- دمپایی سیندرلا استوارت ویتزمن – 2 میلیون دلار
STUART WEITZMAN CINDERELLA SLIPPERS
یکی دیگر از ساخته‌های استوارت ویتزمن، این دمپایی‌های خیره کننده است که از چرم‌های ایتالیایی ساخته شده است. الهام بخش آن شخصیت محبوب داستان پریان، سیندرلا بود. 565 الماس در پلاتین قرار داده شده است و به شکل پیچیده و توری مانند پیچ ​​خورده است.

شماره 6- کفش ورزشی مایکل جردن – 2/2 میلیون دلار
MICHAEL JORDAN’S 1998 NBA FINALS SNEAKERS
در دوران کویید در سال 2020، مستند «آخرین رقص» مایکل جردن پخش شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. کفش مایکل جردن که در دو بازی فینال NBA در سال 1998 پوشیده بود، اخیراً در حراجی به قیمت 2.2 میلیون دلار فروخته شد. این کفش‌ها اکنون گران‌ترین کفش‌های حراج شده‌ای هستند که تا کنون فروخته شده‌اند و از Nike Air Yeezy “ نمونه اولیه“ پیشی گرفته‌اند.

شماره 5- کفش‌های پاشنه بلند ریتا استوارت ویتزمن – 3 میلیون دلار
STUART WEITZMAN RITA HAYWORTH HEELS
ریتا هیورت یکی از هنرپیشگان هالیوودی زمانی یک گوشواره ستاره‌ای پوشیده بود که توسط استوارت وایتزمن به کفش تبدیل شد. پاشنه‌های این کفش متمایز است و تمام زرق و برق‌هایی که معمولا در کفش‌های گران قیمت یافت می‌شود در آن به کار رفته است.
گوشواره‌ها به‌طور برجسته در وسط کفش‌ها قرار گرفته‌اند و کل ظاهر را به شعری محض ارتقا می‌دهند. علیرغم ظرافت ناچیز آن، این جفت انواع مختلفی از سنگ‌های قیمتی، از الماس گرفته تا یاقوت کبود و یاقوت‌های سرخ را در یک جفت ساتن در نزدیکی قسمت پنجه خود دارد. این کفش‌های پاشنه‌باز با قیمت 3 میلیون دلار فروخته نمی‌شوند آنها متعلق به دختر هیورث، پرنسس یاسمین آقاخان هستند.
شماره 4- دمپایی یاقوتی هری وینستون – 3 میلیون دلار
HARRY WINSTON RUBY SLIPPERS
ران وینستون، پسر هری وینستون، طراح جواهرات، می‌خواست پنجاهمین سالگرد اثر کلاسیک هالیوود جادوگر شهر اوز را به بزرگ‌ترین شکل ممکن جشن بگیرد و او این کار را با تکرار دمپایی های یاقوتی که دوروتی جوان پوشیده بود، انتخاب کرد. این کفش‌ها که با استفاده از 4600 یاقوت ساخته شده‌اند، نشان‌دهنده اوج تجمل هستند. این کفش‌های زیبا به غیر از 1350 قیراط یاقوت، دارای 50 قیراط الماس نیز هستند. این دمپایی‌های یاقوتی با برچسب قیمتی 3 میلیون دلاری بسیار بهتر از دمپایی‌های اصلی هستند که با استفاده از پولک‌های قرمز ساده ساخته شده‌اند.

شماره 3- کفش‌های پاشنه بلند دبی وینگهام – 1/15 میلیون دلار
DEBBIE WINGHAM HIGH HEELS
شما چقدر برای خرید یک کفش پرداخت می‌کنید؟ هزار دلار؟ صد هزار؟ یک میلیون؟ 15.1 میلیون را امتحان کنید. این جفت کفش وحشتناک گرانقیمت که به عنوان هدیه تولد سفارش داده شده است توسط دبی وینگهام طراحی شده است که در ساخت وسایل لوکس غریبه نیست. کفش‌های پاشنه بلند با برخی از گران‌ترین و کمیاب‌ترین سنگ‌های قیمتی جهان مانند الماس‌های آبی و صورتی ست می‌شوند. بدنه کفش از پلاتین ساخته شده و پلاک آن از طلای خالص ساخته شده است. باقیمانده این کفش ها از چرم ساخته شده اما دارای رنگ طلای 24 عیار است.

شماره 2- کفش جادا دبی – 17 میلیون دلار
JADA DUBAI AND PASSION JEWELERS PASSION DIAMOND SHOES
Jada Dubai و Passion Jewelers برای ایجاد یکی از گران‌ترین کفش‌های دنیا با یکدیگر همکاری کرده‌اند. پاشنه با قیمت 17 میلیون دلار با یک جفت الماس 15 قیراط درجه D تعبیه شده‌اند. 238 الماس دیگر نیز برای تزئین استفاده شده است.
این جفت که بیشتر از بسیاری از عمارت‌های ریویرای فرانسه قیمت دارد، در برج العرب در دبی به همراه یک جفت قرمز کمتر عجیب و غریب پوشیده شده از یاقوت به قیمت 27000 دلار به نمایش گذاشته شد. تولید کفش از طلای خالص برای کفاشان متخصص 9 ماه طول کشیده است.

1-کفش ستاره ماه آنتونیو ویتری – 9/19 میلیون دلار
MOON STAR SHOES BY ANTONIO VIETRI – MOST EXPENSIVE SHOES
بله درست شنیدید این جفت کفش با ارزش تقریباً 20 میلیون دلار با طلای جامد، 30 قیراط الماس و شهاب سنگی مربوط به سال 1576 ساخته شده است. به عنوان بخشی از هفته مد MIDE در دبی به نمایش درآمد. این کفش‌ها نمونه‌ای از برج خلیفه هستند. پاشنه‌ها طلایی جامد شبیه آسمان‌خراش است در حالی که برجستگی با الماس پوشانده شده است. آنتونیو ویتری به دلیل طراحی اولین کفش طلای 24 عیار جهان در سال 2017 با قیمت گزاف 32000 دلار مشهور است.
ترجمه: ریحانه براتی

مجله اخبار صنعت چرم وکفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید