ضرورت ارتقای زیرساخت‌های تامین انرژی در شهرک‌های صنفی

0
34
مراد بدری
مراد بدری

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران مطرح کرد؛ ضرورت ارتقای زیرساخت‌های تامین انرژی در شهرک‌های صنفی

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از اتاق اصناف ایران، نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران بیان کرد: رونق شهرک‌های صنفی به تجمیع منابع، کاهش هدر رفت سرمایه، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های صنوف وابسته، افزایش رقابت در ارتقای کیفیت و … منجر خواهد شد و از این رو ایجاد شهرک های صنفی، برای اصناف مطلوب است اما ایرادات و اشکالاتی که در مرحله اجرا پیش می آید، قابل توجه و پیگیری است.
مراد بدری افزود: دوری مسافت محل زندگی و فروشگاه‌ها از شهرک‌های صنفی قابل انکار نیست و این دوری مسیر و تردد از سطح شهر به حاشیه شهر، اعضای صنف را به زحمت زیادی برای تردد می‌اندازد. علاوه بر این، گاها زیرساخت های لازم برای فعالیت های صنفی در این شهرک ها به کندی و با تاخیر، مهیا می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است که برای مدیریت این شهرک‌ها، تامین امکانات عمومی با جدیت بیشتری پیگیری شود. یکی از انتظارات به حق اصناف از شهرک‌های صنفی، ارتقای زیرساخت‌های انرژی است. تولید، بدون تامین برق، آب و گاز قابل تصور نیست. یک ساعت قطع برق، یا هرکدام از دیگر انرژی‌ها، خسارات جبران ناپذیری را به اصناف و صنایع وارد می‌آورد.
نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران اظهار کرد: سال گذشته، اتاق اصناف ایران، تفاهم‌نامه‌ای با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امضا کرده است که به دنبال آن، مطالبه کننده نیازهای اصناف در شهرک‌های صنفی است و در مقابل آمادگی کامل برای همکاری‌های فزاینده داریم.
بدری گفت: خوشبختانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به دنبال بهبود زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنفی و صنعتی است و بررسی اخبار منتشره از سوی روابط عمومی این سازمان، نشان می‌دهد که طرح‌های جدیدی برای تامین آب و برق این مناطق آغاز شده است و در این زمینه از مشارکت بخش خصوصی نیز استقبال کرده‌اند. لذا این امید می‌رود که فرایند مطلوبی نسبت به بهبود شرایط تامین انرژی در مناطق صنفی و صنعتی داشته باشیم. ناگفته پیدا است که این شرایط به جهش تولید و تحقق شعار سال که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله) است، کمک شایانی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید