حضور گسترده تولیدکنندگان خارجی در نمایشگاه مترکس قطعی‌ است 

0
96
حضور گسترده تولیدکنندگان خارجی در نمایشگاه مترکس قطعی‌ است
حضور گسترده تولیدکنندگان خارجی در نمایشگاه مترکس قطعی‌ است

حضور گسترده تولیدکنندگان خارجی در نمایشگاه مترکس قطعی‌ است 

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، رئیس هیات مدیره انجمن کفش ماشینی قم عنوان کرد: حضور گسترده تولیدکنندگان خارجی در نمایشگاه مترکس قطعی‌ است.

رئیس هیات مدیره انجمن کفش ماشینی قم، نمایشگاه امپکس را پربار و پرشور و با کیفیت بالا توصیف کرد.

حضور پربار در امپکس

جواد شعبان‌زاده، رئیس هیات مدیره انجمن کفش ماشینی قم در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش درباره نمایشگاه امپکس عنوان کرد: نمایشگاه امپکس امسال با همت و فعالیت صنعتگران صنعت کفش و ستاد این نمایشگاه به خوبی برگزار شد. این نمایشگاه نسبت به سال قبل از شور بیشتر و کیفیت بالاتر برخوردار بود و امیدوارم این روند رو به رشد طی سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

تازه‌های مترکس

شعبان‌زاده در پاسخ به اين پرسش که از مترکس چه خبر تازه‌ای دارید، گفت: نام نمایشگاه مترکس برای دوستان آشناست. مترکس در حقیقت نخستین نمایشگاه صنایع وابسته چرم، کفش و  ماشین‌آلات وابسته به آنهاست. در حقیقت یک نمایشگاه ویژه است که به صورت اختصاصی به صنایع وابسته و زنجیره تامین در صنعت کفش پرداخته است. با حمایت دوستان در زنجیره کفش جانمایی‌ها انجام شده و شرکت‌ها به دنبال طراحی دکور خود هستند. تا ۱۵ آبان آخرین فرصت است که شرکت‌ها طراحی‌های خود را برای ستاد نمایشگاه بفرستند و تاییدیه نهایی خود را از ستاد داشته باشند. از ۱۵ آبان ماه به بعد به مرحله تبلیغات می‌رسیم و دوستان از اتحادیه‌های تهران، اسلامشهر، مشهد، تبریز و اصفهان پایه کار هستند تا تولیدکنندگان صنعت کفش بتوانند از این نمایشگاه به طور خاص بازدید داشته باشند.
برای اتحادیه‌هایی که فاصله مکانی بیشتری با ما دارند مانند اتحادیه‌های تبریز، مشهد، هیدج و اصفهان تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا اقامت خوبی را در استان قم داشته باشند. با توجه به حجم شرکت‌هایی که در مترکس حضور دارند و شرکت‌های صاحب‌نامی هستند، حضور یک روز کافی نیست، چراکه نزدیک به ۲۰۰ شرکت ایرانی و خارجی خوب در نمایشگاه حضور دارند. بیشتر دوستان قصد دارند ماشین‌آلات خود را به‌ نمایش بگذارند که برخی از آنها تولیدات این ماشین‌آلات را نیز به نمایش خواهند گذاشت. در حوزه ماشین‌آلات دوخت نیز شرکت‌های بازرگانی بسیاری داریم که فناوری و ماشین‌آلات خود را ارائه می‌دهند. بدون شک بازديد از چنین نمایشگاهی زمان بر است و با یک روز زمان نمی‌توان از کل نمایشگاه بازدید کرد.
وی همچنین با اشاره به حضور مهمان‌های خارجی در این نمایشگاه عنوان کرد: تاکنون ۸۰ مهمان خارجی در نمایشگاه حضور خواهند یافت و سفیر کفش ما عازم تاجیکستان است و پس از آن به روسیه، آذربایجان و پاکستان خواهد رفت. ما در حال تامین هتل مهمانان خارجی هستیم. 

سخن آخر

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که ما باید در زمینه شرکت‌های وابسته به صنعت کفش، شاهد حضور پررنگی باشیم از شرکت‌هایی که تقاضای جانمایی بیشتری داشتند، خواهش کردیم جانمایی کمتری را به خود اختصاص دهند تا شرکت‌های بیشتری بتوانند حضور داشته باشند. هم‌اکنون نیز اگر شرکتی در زنجیره کفش فعال باشد که مشابه آن در نمایشگاه نباشد، سعی می‌کنیم آن را پذيرش کنیم تا صنعت کفش از حضور این شرکت‌ها بهره ببرد.
تاریخ برگزاری نمایشگاه مترکس ۳۰ آبان تا ۳ آذر ماه و نمایشگاه قم‌شوز ۲۶ دی ماه است. در نمایشگاه قم‌شوز فقط کفش عرضه می‌شود و نمایشگاه مترکس، فقط مختص صنایع وابسته به کفش است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید