آغاز فصل نمایشگاهی

0
134
افشین شادی مهر
افشین شادی مهر

آغاز فصل نمایشگاهی

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، سلام بر عزیزانی که همراه ما هستند و با حضورشان به ما انرژی‌ می‌دهند چرا که ما با انرژی‌های شما دلگرم هستیم.
نیمه دوم سال هم در حال گذر است و هنوز چیزی درست نشده و این همت خود صنعت است که با دست به دست هم دادن، رو به جلو حرکت می‌کنند. می‌دانیم که چه کار بزرگی را انجام می‌دهید خدا قوت و دست مریزاد.
نمایشگاه‌ امپکس با تمام سختی‌ها و بالا و پایین‌هایش هم برگزار شد و فارغ از ساعت برگزاری نمایشگاه و نداشتن ایام تعطیلی در دوران نمایشگاه، خدا را شکر نتیجه کار مثبت بود. با اغلب غرفه‌داران که صحبت می‌کردیم از نمایشگاه رضایت داشتند و ستاد برگزاری نمایشگاه هم تمام تلاش خود را در راستای هر چه بهتر و پربارتر برگزار کردن نمایشگاه انجام داد به گونه‌ای که وزیر صمت را برای بازدید به نمایشگاه کشاند.
لازم است اینجا از کسانی که در نمایشگاه از دور دیدم و نتوانستم با آنها صحبت کنم عذرخواهی کنم. زمان محدود بود و من هم که باید در غرفه خودمان می‌ایستادم تا میزبان شما عزیزان باشم مجبور بودم به جهت آمدن مسئولین در رفت و آمد باشم. البته آن هم بخشی از کار بود ولی عذر مرا بپذیرید. قابل توجه کسانی که به قول معروف می‌نشینند و از دور می‌گویند لنگش کن! نه دوست عزیز نامه نانوشته غلط ندارد باید آستین‌ها را بالا زد و وارد گود شد. برای مثال با یک یا ده شرکت نیز می‌توان نمایشگاه برگزار کرد اما بزرگواران، برگزاری نمایشگاه بسیار کار سختی است. من از سال 1354 در این نمایشگاه و مرکز توسعه صادرات بوده‌ام. در آن زمان پدر مرحومم با نمایشگاه کار می‌کرد و من همیشه همراه ایشان بودم. شاید به همین دلیل است که عاشق نمایشگاه هستم. برگزاری نمایشگاه کار ساده‌ای نیست و عشق و علاقه‌ خاصی می‌خواهد نباید از دور نشست و فقط انتقاد کرد.
اکثر شرکت‌هایی که غرفه‌دار بودند، سال گذشته هم شرکت کرده‌ بودند و به احتمال بسیار زیاد سال آینده هم شرکت خواهند کرد. آنها شرکت‌هایی هستند که حتما بازخورد خوبی گرفته‌اند. شاید 20 درصد هم از غرفه‌داران جواب مورد نظر را نگرفته‌ باشند که سال آینده شرکت نخواهند کرد و حتما شرکت‌های دیگری به جای آنها به نمایشگاه خواهند آمد. نمایشگاه امپکس درخت تناوری شده است که به بار نشسته و جایگاه خود را پیدا کرده است. بهتر است در فضای مجازی کمی ادب و آداب را رعایت کنیم چرا که در نهایت همه چیز به خودمان باز می‌گردد و در پایان باز هم شعار نمایشگاهی قم را تکرار می‌کنیم؛ با هم رشد کنیم.

به امید روزهای بهتر
افشين شادي‌مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید