معلول ابهری کارآفرین برتر شد

0
212
معلول ابهری کارآفرین برتر شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر از موفقیت علیرضا احمدخانی جوان دارای معلولیت به عنوان جوان برتر کارافرین و مدیر کارگاه تولیدی کفش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان ابهر علی لطیفی در حاشیه مراسم تقدیر از این کارآفرین که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: نوآوری، ابتکار، ظرافت و کیفیت محصولات تولیدی این جوان خوش ذوق او را در کنار دیگر جوانان برتر به عنوان جوان برتر کارآفرین قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: این جوان خوش ذوق ساکن هیدج در حال حاضر توانسته برای بیش از ۱۰ نفر ایجاد اشتغال کند و علاوه بر توانمندی خود و رشد اقتصادی مناسب زمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم کند. 

لطیفی یادآور شد: از آنجا که بهزیستی تنها سازمان تخصصی در امور افراد دارای معلولیت و به دنبال اجرای قوانین مرتبط با این گروه است، به تعاملات بین بخشی اعتقاد دارد و همراهی دیگر دستگاه‌ها را دنبال می‌کند تا گامی موثر در مسیر خطیر ارائه خدمات بهتر و حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، برداشته شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار به نشانی http://www.jobwo.ir آماده ثبت نام از افراد بیکار تحت پوشش بهزیستی است و یک خط تلفن همراه و داشتن پرونده در بهزیستی برای ثبت نام افراد کافی است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید