قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف، کفش و آجیل کشور است.

0
128
محمد علی مهری
محمد علی مهری

قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف، کفش و آجیل کشور است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: شهرستان قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف و کفش و آجیل کشور است

مراسم گرامی‌داشت دهه بصیرت با حضور معاون اقتصادی استاندار تهران، سرپرست فرمانداری قرچک، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر مسؤولان و مردم روستای داودآباد این شهرستان در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

محمد علی مهری، معاون استاندار تهران در این مراسم ضمن تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت گذشته همه امور را به برجام گره زده بود و شاهد مرگ روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا بودیم.

وی با بیان اینکه‌ مردم در تابستان شاهد قطعی برق روزانه بودند، گفت: با کم کاری دولت گذشته در حوزه انرژی، چالش‌های کمبود برق و گاز تبدیل به بحران شده بود.

معاون اقتصادی استاندار تهران تورم‌های سنگین را حاصل یک دهه کم‌کاری دولت‌ها دانست و افزود: برای اولین بار در سال‌های اخیر شاهد رشد اقتصادی هشت درصدی و کاهش تورم بودیم.

علی مهری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان قرچک تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهرستان قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف و کفش و آجیل کشور است. 

یک‌ونیم میلیون تومان درآمد ماهانه با نیروگاه‌های خورشیدی

وی توسعه مشاغل خانگی را یکی از برنامه‌های مدیران خواند و بیان کرد: در نظر داریم با استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس ۵ کیلوواتی در پشت بام خانه‌های روستایی، صاحبخانه ماهیانه یک و نیم میلیون تومان درآمد کسب کند.

در پایان این مراسم که در هفته بصیرت افزایی صورت گرفت  از سردیس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید