زندگی دوباره با “جمعیت طلوع بی نشان ها”

0
476
زندگی دوباره با

29 فروردین به دعوت اتحادیه کفش اسلامشهر به ضیافت افطاری خاصی در برج میلاد دعوت شدیم. افطاری که در بدو ورود با شاخه گل رز و آینه ای کوچک مورد استقبال قرار گرفتیم. در مسیر ورودی تعداد زیادی افراد با شال‌گردن های زرد ایستاده بودند و با کف زدن و شادی کردن از مهمانان تقدیر و تشکر می‌کردند.

علی دهقان نایب رئیس اتحادیه کفش اسلامشهر ما را به سالن افطار راهنمایی کردند. دوستان تولیدکننده کفش اسلامشهر و اعضای اتحادیه کفش اسلامشهر نیز حضور داشتند.

بعد از صرف افطاری به سالن پایین بازگشتیم تا در مورد برگزارکننده این مراسم اطلاعاتی بدست بیاوریم و با جمعیت طلوع بی نشان‌ها بیشتر آشنا شویم.

جمعیت طلوع بی نشان ها با حمایت تخصصی از افراد درگیر با معضل کارتن خوابی و اعتیاد علاوه بر کمک به درمان و بازگرداندن آنها به جامعه، در تغییر نگرش و یادآوری مسئولیت های فردی نسبت به آسیب دیدگان اجتماعی و مسئله بی خانمانی نیز تلاش می کند.

مهمانی مملو از افرادی بود که به زندگی بازگشته بودند و خدا را شاکر بودند از آشنایی با افرادی که از جان و دل برای آنها زحمت می‌کشیدند و قدردان حضور در چنین جا و مکانی بودند.

خیرین این مجموعه از تمام اقشار جامعه از پزشکان و مهندسان  گرفته تا تولیدکننده و کارآفرینان و هنرپیشه ها بودد که همگی به جمعیت طلوع بی نشان خدمات مالی و معنوی ارائه می کردند.

جذابترین قسمت داستان حضور بهبودیافتگانی بود که خود ناجیان افراد کارتن خواب‌ها و معتادان شده بودند و سعی می‌کردند با همدلی اعتماد دیگر آسیب دیدگان را بدست بیاوردند و آنها را به سوی زندگی جدید سوق دهند.

از دیگر خدمات جمعیت طلوع بی نشان ها، کمک رسانی به زلزله زدگان و افراد آسیب دیده حوادث طبیعی بود.

از جمله کمک رسانی تولیدکنندگان صنعت کفش اسلامشهر به افراد زلزله زده خوی و اهدای 10 هزار جفت کفش بود.

این انجمن معتقد است که همه انسانها شایسته یک زندگی خوب هستند و باید در تقسیم این موهبت به یکدیگر کمک کنید.

به امید روزی که با همکاری و تلاش و همدلی عموم مردم قشری  آسیب دیده جامعه هم بتوانند به زندگی روزمره و عادی خود بازکردند.

این ضیافت یازدهمین گردهمایی «جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها» بود که با حضور علی ربیعی، سخنگوی سابق دولت و هادی حجازی فر، بازیگر و کارگردان کشورمان 29 فروردین 1402 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید