دومین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش شیراز

0
1999
دومین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش شیراز

دومین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش شیراز با حضور بیش از ۶۰ برند معتبر از شهرهای تبریز، مشهد، تهران، اصفهان، همدان، شیراز، قم، هیدج زنجان و اردبیل از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی شیراز در دو سالن بهار و سرو برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، شهرام حسین نژاد دانشور مدیر نمایشگاه‌های دوره‌‌ای صنعت کفش کشور و برگزار کننده دومین نمایشگاه صنعت کیف و کفش شیراز در گفتگو با خبرنگاران گفت: دومین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش شیراز با حضور بیش از ۶۰ برند معتبر از شهرهای تبریز، مشهد، تهران، اصفهان، همدان، شیراز، قم، هیدج زنجان و اردبیل از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شیراز در دو سالن بهار و سرو برگزار خواهد شد.

از آنجایی که در کشور فقط در ۷ استان تولید کفش انجام می‌شود لذا شاهد حضور تولیدکنندگان از تمامی شهرهای در این نمایشگاه هستیم و تولیدکنندگان بروزترین و جدیدترین محصولات تولیدی خود را در معرض دید عموم، خصوصا بنکداران و مغازه داران استان‌های جنوبی کشور خواهند گذاشت.

دانشور ادامه داد: در استان‌های جنوبی تولید کیف و کفش نداریم لذا این نمایشگاه می‌تواند تعامل فی مابین حوزه تولید و مصرف را بیش از پیش ایجاد کند و با خرید تولیدات داخلی توسط بنکداران و فروشندگان از واردات و قاچاق کیف و کفش در استان‌های جنوبی نیز کاسته شود.

مدیر دومین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش شیراز گفت: بنکداران و فروشندگان کفش می‌توانند با حضور در این نمایشگاه ضمن خرید مستقیم از تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه به قیمت مناسب، از تولید داخلی نیز حمایت نمایند.

دانشور در پایان افزود: اولین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش شیراز که در دی‌ماه سال گذشته برگزار شد نمایشگاهی قابل قبول و پر رونق بود و با برگزاری موفق این نمایشگاه، تولیدکنندگان تقاضای برگزاری دوباره این نمایشگاه را در اردیبهشت داشتند که وظیفه خود دانستیم در راستای حمایت از تولید داخلی و پیرو خواسته تولیدکنندگان اولین نمایشگاه سال جدید را دوباره در شهر شیراز برگزار نماییم‌.

وی افزود: انشاالله در نظر داریم در شش ماه اول سال جاری بعد از نمایشگاه شیراز در تیرماه نمایشگاه بین‌المللی تبریز، مردادماه نمایشگاه همدان و شهریور ماه نمایشگاه رشت را برگزار کنیم تا بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای حمایت از تولید داخلی برداریم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید