تشکیل میز توسعه صادرات با هدف شناسایی ظرفیت‌های صادراتی اصناف

0
126
محمد نمکی‌زاده
محمد نمکی‌زاده

تشکیل میز توسعه صادرات با هدف شناسایی ظرفیت‌های صادراتی اصناف

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از اتاق اصناف ایران ، رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان خبر داد: تشکیل میز توسعه صادرات با هدف شناسایی ظرفیت‌های صادراتی اصناف

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با اشاره به رویکرد صادراتی اتاق اصناف ایران با هدف توسعه صادرات صنفی گفت: اتاق اصناف اصفهان با توجه به اهمیت مباحث صادراتی و ضرورت ارتقاء نقش فعالان صنفی در حوزه صادرات اقدام به راه‌اندازی میز توسعه صادرات در اتاق اصناف اصفهان کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، محمد نمکی‌زاده افزود: اساتید دانشگاهی، صاحب‌نظران اقتصادی و تجار و صادرکنندگان برتر استان، اعضای میز توسعه صادرات اتاق اصناف اصفهان را تشکیل می‌دهند. حضور این افراد، بستری را فراهم می‌کند تا ظرفیت‌های صادراتی اصناف به خوبی شناسایی شده و در جهت تقوین جایگاه صادراتی بهیه‌سازی شود.

به گفته وی اکنون تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی صنفی، محصولاتی که قابلیت و ارزش صادرات داشته باشد را ندارند. به عبارت دیگر صادرکنندگان خوبی محسوب نمی‌شوند؛ اما در عین حال توزیع‌کنندگان هستند که از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه صادرات برخورداند. لذا بنا بر این داریم که از طریق میز توسعه صادرات اتاق اصناف اصفهان با شناسایی این افراد، به توسعه فعالیت آنها کمک کنیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان تأکید کرد: شناسایی اصنافی که ظرفیت‌های صادراتی داشته باشند را به اتحادیه‌های مربوطه واگذار کرده‌ایم. همچنین درنظر داریم در ادامه مسیر، میز توسعه صادرات را به صورت جزئی‌تر در هر اتحادیه تشکیل دهیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید