«اکو» براساس آناتومی پا طراحی شده است

0
214
آیسانا
آیسانا

رونمایی آیسانا از محصول جدید خود در امپکس:«اکو» براساس آناتومی پا طراحی شده است

کفش آیسانا امسال در نمایشگاه امپکس از محصول جدید خود با عنوان «اکو» رونمایی کرد و با این رونمایی توجهات بسیاری را به خود جلب کرد.
مهدی محبی در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: در رشته داروسازی در حال تحصیل هستم، اما کار پدر را در حوزه صنعت کفش ادامه داده‌ام.
محبی درباره محصول جدید خود در امپکس گفت: در امپکس از یک محصول با عنوان اکو رونمایی کردیم. قالب اکو در ترکیه ساخته شده است و به زودی کفش آن نیز به بازار عرضه می‌شود. زحمت بسیاری روی این مدل کشیده شده است و ما برای اولین بار آناتومی پا را به صورت کامل رعایت کرده‌ایم. مدل‌ آن در پا بسیار راحت است.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقبال از این مدل بسیار عالی بود و بسیاری از مشتریان مدل را پسندیدند. البته با تمایل به این موضوع که دوست داشتیم به جوانان نزدیک شویم، این مدل طرفدار پیدا کرده است. محبی همچنین درباره قیمت این مدل بیان کرد: فعلا قیمت‌ها در نیامده و تنها از مدل رونمایی شده است، در روزهای آتی قیمت‌ها را نیز اعلام خواهیم کرد. وی در ادامه درباره این مدل توضیح داد: ما اتفاقی با این مدل آشنا شدیم، البته مدلی بود که چالش‌هایی به همراه داشت، زیرا برای ارائه زیره و رویه نیاز به یک فناوری جدید داشتیم و به نوعی از ساختار صنعتی خارج و به ساختار سنتی نزدیک شدیم و کار به نوعی کفاشی است. برای این مدل از اردیبهشت ماه تا کنون حدود شش ماه درگیر کار بوده‌ایم. کار هم‌اکنون به اتمام رسیده است و چند مدل هم برای رویه اجرا کرده‌ایم. مدیر جین وست از این مدل استقبال کردند و قرار شد یک قالب اختصاصی با برند خود آنها برایشان بزنیم و این لطف بزرگی بود که در نمایشگاه تهران برای ما اتفاق افتاد.
محبی جهت سفارش کار یادآور شد: دوستان می‌توانند به دفتر ما مراجعه کرده و ثبت سفارش انجام بدهند، ما برای آنها نمونه نیز ارسال خواهیم کرد و روی محصولات خود ۶ ماه ضمانت داریم. در حال حاضر محصول ما با چرم مصنوعی است، اما تلاش می‌کنیم به زودی روی چرم طبیعی هم این قالب را برای مشتریانی که خواستار آن هستند، تولید کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه امپکس مانند هر سال عالی بود، امیدواریم هر سال بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود. در نمایشگاه بعدی در مترکس قم حضور خواهیم داشت و مواد اولیه خود را در آنجا ارائه خواهیم کرد. با راهنمایی‌های آقای جواد شعبان‌زاده توانستیم در زمینه تامین مواد اولیه در قم گام‌هایی را برداریم. یکی از بهترین مواد اولیه ما سیلیکون است. همچنین در نمایشگاه قم شوز هم حاضر خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید